2 תשובות
אם את שבעה אז יופי , כן זה לא הרבה אבל גם אני לא אכלתי היום הרבה אז לא נעים לי להעיר לך חחח
פשוט תשתדלי פעם הבאה אולי ארוחות יותר קטנות ומזינות זה מה שתמיד אומרים לי
אם את שבעה אז את לא צריכה יותר, אני לדוגמא אוכלת ארוחה אחת ביום ואני מרגישה שהקיבה שלי מלא ולא מצליחה לאכול יותר