2 תשובות
לי יש עוד בבית את האייפון 4 משנת 2014 והוא עד היום עובד, עובד טוב גם הכל
תלוי בבן אדם
אני הרסתי אייפון 11 פרו מקס תוך קצת פחות משנה, אבל עכשיו יש לי את ה12 פרו משהו כמו חצי שנה ועדין לא שברתי את המגן עצמו
אני הרסתי אייפון 11 פרו מקס תוך קצת פחות משנה, אבל עכשיו יש לי את ה12 פרו משהו כמו חצי שנה ועדין לא שברתי את המגן עצמו
באותו הנושא: