5 תשובות
לא ממש אימה אבל כן יש שם קטעים די קריפיים..
הייתי בזה עם חברה פחדנית והיא לא פחדה בכלל אז...
זה לא אימה.
שואל השאלה:
תודה 3>
אנונימי
מה זה?
בתור אחת שלא אוהבת אימה זה לא היה לי מפחיד היו כמה קטעים קרינגים אבל זה סרט מעולה והלכתי אליו בתור מישהי שלא מעריצה של הארי
לא אימה זה סרט מבלבל קצת מלחיץ כזה קריפי אבל הוא ממש ממש טוב אהבתי
אין שום קטע מפחיד בסרט זה פשוט מותחן כזה...
לא יודעת למה קוראים לזה אימה