4 תשובות
אל תחשבי על זה עכשיו יש לו עוד הרבה זמן תנצלי את הזמן הזה וכן זה נורמלי
אל תדאגי הוא עדיין גור ישלו עוד המון זמן איתך
אל תחשבי על זה .
זה כמו בן אדם בשלב מסויים זה החיים כביכול אבל הוא קטן אז את לא תאבדי אותו
תטפלי בו ותדאגי לו טוב ולא אמור להיות משהו
אל תחשבי על זה כרגע יש עוד המון זמן.