6 תשובות
תבקשי תופס 55
אנונימי
שואל השאלה:
לגבי לעבור בסיס אני מטפלת בזה השאלה שלי היא אם זה באמת לא בסדר מה שהם עושים או שאני מגזימה? אם יש לי אפשרות לכבול אותם
לגבי לעבור בסיס אני מטפלת בזה השאלה שלי היא אם זה באמת לא בסדר מה שהם עושים או שאני מגזימה? אם יש לי אפשרות לכבול אותם
אנונימית
אם לא יענו לך עד היום בערב זה קצת מוגזם באמת ואז תתחילי לפעול נגדם הייתי אומר
אנונימי
זה נשמע התנכלות ואפליה בין חיילים ולדעתי אפשר להגיד על זה קבילה (תפני לנציב קבילות החיילים)
ולגבי הסבל שאת עוברת, ממליצה לך בחום לנסות להלחם ולהגיש טופס 55 ולערער ולדחוף עד שיאושר (זה עניין של כמה תלחמי עליו)
ולגבי הסבל שאת עוברת, ממליצה לך בחום לנסות להלחם ולהגיש טופס 55 ולערער ולדחוף עד שיאושר (זה עניין של כמה תלחמי עליו)
שואל השאלה:
דיברתי עם נציב קבילות החיילים סיפרתי להם כל מה שעשו לי בסיס שאני חצי שנה סובלת שפ ולא עושים עם זה כלום ואמרו לי שאני באמת יכולה לכבול אותך וזה לא בסדר מה שהם עושים פשוט אני מפחדת שזה לא יצליח והם יעשו לי יותר בכוונה.
אתם חושבים שנאי יכולה להגיד למפקדת שלי שעד שאין לי שיחה עם המפקד בסיס אני לא סוגרת שבת? או שהיא יכולה להעניש אותי על זה
דיברתי עם נציב קבילות החיילים סיפרתי להם כל מה שעשו לי בסיס שאני חצי שנה סובלת שפ ולא עושים עם זה כלום ואמרו לי שאני באמת יכולה לכבול אותך וזה לא בסדר מה שהם עושים פשוט אני מפחדת שזה לא יצליח והם יעשו לי יותר בכוונה.
אתם חושבים שנאי יכולה להגיד למפקדת שלי שעד שאין לי שיחה עם המפקד בסיס אני לא סוגרת שבת? או שהיא יכולה להעניש אותי על זה
אנונימית
אם היא מענישה אותך ללא סיבה היא זאת שבבעיה כאן, לא את.
באותו הנושא: