7 תשובות
אם כך אז אני אחכה בסבלנות
נכון!!
שואל השאלה:
תחכיי אחותיי באמת שכולם אמרו לי את זה ולא האמנתי
תחכיי אחותיי באמת שכולם אמרו לי את זה ולא האמנתי
אנונימית
הלוואי שזה יקרה לי, כבר התייאשתי
חחח אני בוכה מהתגובה הראשונה^^
ואני גם חושבת..
למרות שיש מצב שמרב שהיה קשה ותקופה קשה, גם הדבר הכי קטן שהוא טוב יראה לנו טוב ענק
ואני גם חושבת..
למרות שיש מצב שמרב שהיה קשה ותקופה קשה, גם הדבר הכי קטן שהוא טוב יראה לנו טוב ענק
יש מצב
הלוואי אין לי כוח יותר
באותו הנושא: