7 תשובות
אם כך אז אני אחכה בסבלנות
נכון!!
שואל השאלה:
תחכיי אחותיי באמת שכולם אמרו לי את זה ולא האמנתי
אנונימית
הלוואי שזה יקרה לי, כבר התייאשתי
חחח אני בוכה מהתגובה הראשונה^^
ואני גם חושבת..
למרות שיש מצב שמרב שהיה קשה ותקופה קשה, גם הדבר הכי קטן שהוא טוב יראה לנו טוב ענק
יש מצב
הלוואי אין לי כוח יותר