7 תשובות
אוטובוס מתעכב, אם היא יודעת שאתה לא בא באוטובוס תשקר שחד פעמי היום כן
תרשום שיש לך כאב ראש ושתשתדל להגיע בקרוב/באיחור הכל טוב
שואל השאלה:
אני מדבר על איחור של שעתיים ככה
אני מדבר על איחור של שעתיים ככה
אנונימי
שהלכת לעשות בדיקות דם
למה צריך לשקר? תגיד לה פשוט שאתה לא מרגיש טוב כי יש לך כאב ראש, ותבוא בהמשך
שואל השאלה:
להגיד לה שיש לי כאב ראש ואני שותה כדור ואני מחכה שזה ירגע ואני אגיע? איך לנסח את זה
להגיד לה שיש לי כאב ראש ואני שותה כדור ואני מחכה שזה ירגע ואני אגיע? איך לנסח את זה
אנונימי
בוקר טוב,
לא אגיע היום לשעתיים הראשונות כי מאוד כואב לי הראש. אני לוקח כדור וכשהכאב יפחת אבוא לבית ספר
יום טוב
או מה שבא לך
לא אגיע היום לשעתיים הראשונות כי מאוד כואב לי הראש. אני לוקח כדור וכשהכאב יפחת אבוא לבית ספר
יום טוב
או מה שבא לך
באותו הנושא: