7 תשובות
היית כבג בזוגיות בעבר כאילו?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
אנונימי
לדעתי אתה צרחך לדבר איתה על זה ועל זה שהיא עוזבת סוף שנה וכל מב שמציק לך ואם זה זה תנסו לפתור את הכול
שואל השאלה:
אבל אנחנו עוד לא ביחד/יוצאים אם אני אדבר איתה משום מקום זה יהיה מוזר
אנונימי
אז אתה אומר לה תקשיבי וזנ אני רוצה אותך אבל אני לא רוצה להתאכזב סוף שנה שאת
עוזבת ותנסו לפתור את זה אם היא גם רןצה
אותך אתם תפתרו את כך הבעיות
לפי דעתי עדיף להמנע משברון לב, אתה יודע שהיא עוזבת ומערכות יחסים לא עובדות ממש טוב מרחוק. יהיו אחרות זה קראש ולהתגבר על זה זה לא פשוט, אם היא לא מעלה את הנושא הזה עדיף נראלי להמנע ממנו.. אני יודעת שזאת אולי לא נשמעת כמו עצה טובה אבל אתה יודע שהיא עוזבת ואם תתקרבו יותר ויותר העזיבה שלה רק תכאב לך יותר. אם אתה מוכן לקחת את הסיכון והכאב וכל הדברים האלה בשביל להיות איתה עד סוף שנה לך על זה ומי יודע אולי תמצאו שוב אחד את השניה יום אחד.
אנונימית
^או שהם יחזיקו:)
אנונימית