8 תשובות
שואל השאלה:
הוא מנגן רוק כבד אז כאילו נראה לי בגלל כל המהירויות וזה
אנונימית
כבר אחרי חצי שנה לא כאב לי. אבל מה זאת אומרת דם
היד שלו עם דם בגלל שהוא נחתך מהמייתרים
עם הזמן מתרגלים אבל בעיקרון לא אמור לצאת דם הריי לא מנגנים בליי הכפתור הזה (שכחתי מה השם..)
בכל מקרה אם יש לך ציפורניים ואת מנגנת עדיף שתגזרי למה יכאב לך מאוד
כן האצבעות מתרגלות
זה פחות כואב כן. עם הזמן מתרגלים לזה.
כן זה לוקח כמה זמן עד שמםסיק לכאוב באצבעות הן צריכות להיתרגל עם הזמן
כןכן זה עובר