3 תשובות
תבריזי
שואל השאלה:
אבל אני אפסיד חומר
אנונימית
אני מניח שאת בכיתה י',
תראי, את תתרגלי.
גם לי זה היה ממש קשה בהתחלה ומסיבי אבל את תראי שזה מאוד נחמד וזורם כשמבינים את זה.

לגבי החברים במגמה, כן, זה מבאס כשחברים שלך לא בחרו מגמות זהות לשלך אבל צריכים לנסות להסתדר כי תאמיני לי שבטוח יש שם עוד אנשים כמוך שחברים שלהם לא בחרו במגמה, תנסי להשתלב איתם על בסיס תחומי המגמה.