8 תשובות
תדבר איתם על זה
אני הלכתי וזה ממש עזר לי וגם תמיד במפגשים הראשונים זה מפחיד ללכת
גם אני לא ידעתי איך לבקש , אז ביקשתי מהיועצת שלי להגיד את זה להורים שלי והם קיבלו את זה
אנונימי
כןכן
לי זה היה מטעם הבית ספר רק טיפול תירפיסטי באומנות וזה עשה לי רק טוב ואני רוצה שוב בקרוב ואני ממליץ על זה מאז לכולם
שואל השאלה:
תודה שוקו
אנונימי
ללכת לפסיכולוגית דרך הקופה
Zm
אם אתה מרגיש שיעזור לך לך על זה אחרי הכל יהיה לך שקט נפשי:)
אם זה ממש חשוב לך אז לך ותדבר איתם ותגיד שזה מאוד יעשה לך טוב
שואל השאלה:
אני פחות או יותר יודע מה הבעיות אבל אין לי רעיונות איך לתקן
אנונימי