3 תשובות
נורא מסוכן
כן אוי ואבוי לכי לרופא תכף ומיד
לאא אל תקשיבי להם אם הסתכלת לא הרבה זמי ואת מרגישה בסדר הכל בסדר שמסתכלים זה פשןט הורס שכבות הגנה בעיניים ויכול לגרום לעיוורון (מה שרוב הסיכויים לא יקרה לך אז אל תדאגי) אל תלחיצי את עצמך