6 תשובות
ללכת טבעי בבית ספר כולם נראים כמו לא יודעת מה
ואז שיוצאים איתך את כזה ואוו
אני נראת כמו שלוחה בבית ספר
אני נראת כמו שלוחה בבית ספר
שואל השאלה:
כןן זה מה שאני מנסהה^
כןן זה מה שאני מנסהה^
אנונימית
תלכי טבעי הכל טוב קצת קןנסילר להסתיר כמה דברים אבל ךא עכשיו איפור של חצי שעה
שואל השאלה:
כן לא אבל תקשיבי נגיד אני שמה גולגול אני ואוו אבל פזור נראה בסדר לא יותר מבסדר
אני שמה טייץ לבית ספר אני לא יותר מבסדר אבל נגיד ג'ינס זה ואוו והבנת לא איפור אני גם ככה לא יודעת להתאפר רק מסקרה וגלוס
כן לא אבל תקשיבי נגיד אני שמה גולגול אני ואוו אבל פזור נראה בסדר לא יותר מבסדר
אני שמה טייץ לבית ספר אני לא יותר מבסדר אבל נגיד ג'ינס זה ואוו והבנת לא איפור אני גם ככה לא יודעת להתאפר רק מסקרה וגלוס
אנונימית
תגווני כזה לא להיות משעממת כמוני רק פזור וזה זה יפה שמגוונים אני נורא אוהבת בנות כאלה
באותו הנושא: