3 תשובות
לא שווה אתה לא רוצה את זה
אנונימי
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימי
אני לא שם אבל מכירה כאלה שכן שם.
בעיקרון אם אתה משובץ בגדוד יש אווירה ממש כיפית זה ממש כמו משפחה.. אבל התפקיד עצמו מאוד קשה זה לא סתם לנהוג למקומות
אתה המון המון שעות רק נוהג, היציאות לא משהו בכלל.. קיצר לא מומלץ
בעיקרון אם אתה משובץ בגדוד יש אווירה ממש כיפית זה ממש כמו משפחה.. אבל התפקיד עצמו מאוד קשה זה לא סתם לנהוג למקומות
אתה המון המון שעות רק נוהג, היציאות לא משהו בכלל.. קיצר לא מומלץ