7 תשובות
אני אישית אוהבת מוסקטו, תבחרו מה שנראה לכן..
שואל השאלה:
^אנחנו לא יודעות אבל מה לבחור, בגלל זה שאלתי פה...):
אז אמרתי, הייתי לוקחת מוסקטו
שואל השאלה:
^אוקיי, תודה(:
שואל השאלה:
בטוח? אוף לא יודעת.. כאילו, אני והבסטי שלי עכשיו טעמנו כזה בקטנה רוזה והוא נחמד כזה טעים.. מוסקטו לא ניסינו אז לא יכולות להחליט..
מוסקטו מבעבע
מוסקטו זה שלמות