7 תשובות
אנטישמים בעצמם
כי זה קנייה ווסט, האיש אגדה
מי שם על זה
אני לא חושב שחלקם אנטישמיים. לחלק מהאנשים פשוט לא אכפת מאנטישמיות. הם מסיטים את המבט שלהם לצד כי זה לא העם שלהם. וזה דווקא דבר די נפוץ כשחושבים על זה. כשסבל קורה לעם שלא שלך את מרגישה פחות רע. את לא מרגישה קשר לאנשים שאת רואה ויום אחרי את שוכחת מזה. מתי בפעם האחרונה ראית מישהו מדבר על המלחמה בין אוקראינה לרוסיה באינטרנט?
4AM
שואל השאלה:
לא מעניין אותי כמה גדול הוא זה לא הופך אותו לפחות אידיוט
אנונימית
זה קנייה ווסט take it easy
אם זה היה סלב אחר זה היה מזיז לי משהו, אבל בגלל שזה קנייה ווסט אני זורם עם הבדיחה האינטרנטית

אף אחד לא באמת מייחס לאמירה הזאת חשיבות ודווקא גורמים גדולים מגנים את זה, אז אני לא דואג מזה
כל המפורסמים הגדולים באינסטגרם מפרסמים בעדנו
תקשיבו הוא לא אנטישמי הוא עושה על כולנו טרול כמו שהוא עושה כבר 20 שנה
אתם יודעים מי זה? הראפר הכי מטריל שקיים
והוא מגדיר את עצמו כיהודי אז אין לכם זכות להתלונן