6 תשובות
אני תומכת בהדר
מגיעה לה הזדמנות לא?
אנונימית
^^^לא הבנתי על מה המינוסים שקיבלת
אני
ברוך השם! הגיע הזמן שהעם יפקח את העיניים. לא מעוניינים בממשלה שנשענת על תומכי טרור. רק ימין.
היא קיבלה מינוסים כי היא כנראה ילדה שלא מבינה שאנחנו לא צאן לטבח ולא מבינה שזה המצב אולי למרות שאולי אני מתאר אותו בהקצנה הגיע הזמן להעיף את אויבינו וממשלה שמרנית קפיטליסטית ומעבר אולי
איך נדיר מאוד אם עדיין יש תיקו