7 תשובות
מציע לך לא להתערב:)
כדאי לך אולי לדבר עם ההורים שלך על זה ואני רצינית עכשיו. אם קורה משהו בבית שלה כדאי שאנשים ידעו ויעזרו אל תתעלמי
לא
לא עניינך
לא עניינך
תקשיב אם ככה זה רציני. ממליצה לך לפנות למנהל ולהסביר לו ושהוא ינסה לטפל בזה
אולי לשאול את היועצת עליה
אבל לא לעשות צעד בעצמך, ולא לדבר על זה *איתה*
אבל לא לעשות צעד בעצמך, ולא לדבר על זה *איתה*
שואל השאלה:
אני לא רוצה להגזים, פשוט קצת מדאיג...לא? לשאול את ההוריםשלי?
אני לא אדבר על זה איתה עדיף שלא. יאכלו אותי חי
אני לא רוצה להגזים, פשוט קצת מדאיג...לא? לשאול את ההוריםשלי?
אני לא אדבר על זה איתה עדיף שלא. יאכלו אותי חי
אנונימית
שואל השאלה:
לפחות לוודא שזה לא משהו רציני
לפחות לוודא שזה לא משהו רציני
אנונימית
באותו הנושא: