20 תשובות
לא מראים בטלווזיה את האמת עליו. הוא היחידי שיכול להועיל למדינה האבודה הזאת. תמיד מנסים להוציא אותו לא בסדר, הוא בעד הקהילה הגאה אבל לא בעד המצעדים(אני בעד). קיצר תשמעו טוב בטלוויזיה ודיי להקשיב לפייק ניוז ימעצבנים
הוא הומופוב וקיצוני!
בן גביר הוא ימין קיצוני , כלומר מחבל יגורש, יוריד הטבות לערבים(מס וכאלה) שיהיה להם כמו לכולם, רק יהודים , יש לו דעות שהם סבבה אבל הוא קיצוני בהם
והמחבל שיגורש או מוות נשמע הגיוני
אבל לי לא אכפת אני מצביעה ביבי
יש לך עוד משהו להגיד עליו? למה כל השמאל משקשק בינתיים
אין ביטחון - אין ישראל
אין ביטחון - אין ישראל
נראה לי לגמרי הזוי שבאמת אלפי אנשים הולכים להצביע לו אם לאנשים היה קצת יותר שכל הוא לא היה עובר את אחוז החסימה
הכי מפחיד אותי זה כל המלחמות שהוא הולך להתחיל עם הערבים והמהלכים הקיצוניים והממש לא חכמים שהוא מתכנן נגדם יכול לעשות נזקים בלתי הפיכים לבטחון פה
הכי מפחיד אותי זה כל המלחמות שהוא הולך להתחיל עם הערבים והמהלכים הקיצוניים והממש לא חכמים שהוא מתכנן נגדם יכול לעשות נזקים בלתי הפיכים לבטחון פה
אז את מציעה שעדיף לנו לתת כרגע את כל המדינה וללמוד לשחות לכיוון קפריסין?
אתה באמת מאמין שבלי בן גביר הולכים לתת את המדינה ?
מזכירה שהיא קיימת כבר 74 שנים בלי העזרה שלו והיא תמשיך להתקיים גם מבלי שהוא ישב בממשלה
מזכירה שהיא קיימת כבר 74 שנים בלי העזרה שלו והיא תמשיך להתקיים גם מבלי שהוא ישב בממשלה
כן, אם ימשיכו לרסן את חיילי צה"ל כמו שגלאון החלאת אדם רוצה אז אנחנו אבודים ביותר
צריך לתת לצה"ל את הכוח כדי להשתלט על חוליות מחבלים ומידיי בקת"בים ואבנים בלי פחד לירות, למה בסוף הורים בוכים כל ילדיהם שנשלחו לשטח כדי להגן על המדינה וחוזרים בארון כי לא נתנו להם את הפקודה לירות בכל סכנה ממשית לחיים.
צריך לתת לצה"ל את הכוח כדי להשתלט על חוליות מחבלים ומידיי בקת"בים ואבנים בלי פחד לירות, למה בסוף הורים בוכים כל ילדיהם שנשלחו לשטח כדי להגן על המדינה וחוזרים בארון כי לא נתנו להם את הפקודה לירות בכל סכנה ממשית לחיים.
הוא טרוריסט, מחבל, בעד חמאס, נגד צה"ל.
פשוט גועל נפש. תוציאו אותו מהכנסת שלי למה הוא עדיין שם. שכפול של אחמד טיבי רק עם כיפה. אנשים מתלהבים ממנו כי הוא "ימני חזק" אבל הוא אחד לאחד המפלגות שהם כל כך מפחדים מהן. אז הם אומרים כל הזמן כמה שמרצ אנטיציונים ותומכי טרור ואז הולכים להצביע בן גביר. בדיחה
פשוט גועל נפש. תוציאו אותו מהכנסת שלי למה הוא עדיין שם. שכפול של אחמד טיבי רק עם כיפה. אנשים מתלהבים ממנו כי הוא "ימני חזק" אבל הוא אחד לאחד המפלגות שהם כל כך מפחדים מהן. אז הם אומרים כל הזמן כמה שמרצ אנטיציונים ותומכי טרור ואז הולכים להצביע בן גביר. בדיחה
כמה שטויות אתה מדבר...
אני מסכים. אבל אם אתה מחפש מפלגה שתומכת בלעשות הרתעה ולהילחם נגד כל הפיגועים והטרור, תומכת בלאפשר לחיילים להגן על עצמם (כי באמת שהוראות פתיחה באש הן מזעזעות) ורוצה לא לסכן את ביטחון המדינה - אני מבטיח לך שיש המון כאלו. העובדה שפוליטיקאים אחרים לא צועקים בטיקטוק ועושים מלא רעש בתקשורת כמו בן גביר לא אומרת שהם לא בעד זה. יש עוד מפלגות ופוליטיקאים בעד הרתעה ונגד טרור. הציונות הדתית לא המציאה את הגלגל, הם לא הראשונים והם בטח שלא האחרונים שנגד טרור. אבל הפואנטה שבן גביר הוא פשוט לא אופציה. הוא מאוד מסכן את המדינה שלנו
כאילו, תענה לי בכנות עם יד על הלב, באמת חקרת על האידיאולוגיות הביטחוניות שלו? סיפוח ומלחמה בפלסטינים למשל.
ההשלכות של זה הן הרסניות.
כאילו, תענה לי בכנות עם יד על הלב, באמת חקרת על האידיאולוגיות הביטחוניות שלו? סיפוח ומלחמה בפלסטינים למשל.
ההשלכות של זה הן הרסניות.
השלכות הרסניות הן גם להגיד שיש כיבוש ורצון לתת את כל השטח שנקרא מדינת ישראל לעם המומצא "פלסטינים" כדי שישליכו את כולנו לים במקרה הטוב ויוכלו לקרוא למדינה הזאת "פלסטין"
אבל איך זה קשור? זה לא נכון להציג את זה כאילו שהפוליטיקה זה או שמאל קיצוני או ימין קיצוני. זה לא כאילו פוליטיקה זה אומרים לך "או שאתה ימני קיצוני או שאתה שמאל קיצוני. אין אמצע" מפלגות זה לא או בעד מוות ליהודים או בעד מוות לערבים. זה לא או זה או זה.
לא צריך להיות בעד מוות נקודה. יש כמה מפלגות מתונות, מפלגות שהן באמצע ולא תומכות בטרור, לא לכאן ולא לכאן. לרוב זה המפלגות של המרכז. פוליטיקה זה הרבה יותר מסובך ומורכב מ"האם אתה בעד מוות ליהודים או בעד מוות לערבים"
זה לא או ימין קיצוני או שמאל קיצוני.
לא צריך להיות בעד מוות נקודה. יש כמה מפלגות מתונות, מפלגות שהן באמצע ולא תומכות בטרור, לא לכאן ולא לכאן. לרוב זה המפלגות של המרכז. פוליטיקה זה הרבה יותר מסובך ומורכב מ"האם אתה בעד מוות ליהודים או בעד מוות לערבים"
זה לא או ימין קיצוני או שמאל קיצוני.
וברור שתמיכת פלסטין זה לא בסדר, אבל למה זה אומר שסיפוח ומלחמה זה כן בסדר?
אני בעד מוות למחבלים ומניעת מסירת שטחים ובעד שלילת אזרחות למחבלים ומשפחותיהם וגירושם מכאן, חלאס, צריך ביטחון.
למה מרצ יביאו לנו ביטחון?
למה מרצ יביאו לנו ביטחון?
אלה שרוצים מלחמה אלה מי שרוצה פלסטין, אלה שדוקרים אותנו סתם, יורים בנו סתם לאור יום, פותחים לאנשים את הראש באבנים, מיידים בקת"בים ומה לא, אנחנו רוצים שקט, ואם רוצים שקט עד כמה שאפשר זה רק איך שהם מבינים, בכוח, הם זה המחבלים כמובן, מי שיושב בבית וחי את חייו מבלי לפגוע ביהודים הכל בסדר מבחינתי, אבל מי שקם ומחליט לרצוח יהודים ... רק בכוח.
"למה מרצ יביאו ביטחון"
שוב, זה חשיבה מאוד ילדותית. ואל תשים לי מילים בפה, לא דיברתי בכלל על מרצ. דיברתי על מפלגות מתונות יותר. ואיך בן גביר יביא ביטחון? עונש מוות למחבלים לא יעזור.
הבעיה מתחילה בחינוך. הבעיה זה לא שהם לא יודעים שהם יכנסו לכלא, הם יודעים את זה טוב מאוד ובכל זאת הם בוחרים לרצוח. הם מוכנים להתפוצץ באוטובוסים "בשם האיסלאם" ו"למען אללה". אז באמת נראה לכם שעונש מוות מפחיד אותם? גם עינויים לא מפחידים אותם, כי מחקרים בנושא דווקא הראו שאין שום קורלציה בין החמרת ענישה או עונש מוות לבין שיעור הטרור. אז אנחנו יכולים לעשות עינויים או עונש מוות למחבלים עד מחר, אבל זה לא ימנע מהם לרצוח. זה לא מפחיד אותם, הם פשוט לא רואים בעיניים. זה עצוב אבל זאת המציאות שאנחנו חיים בה.
אותם הערבים הקיצוניים שמסוגלים לרצוח יהודים לא מפחדים מעינויים. מלמדים אותם שצריך לרצוח יהודים בכל מחיר ושהם מקבלים על זה 72 בתולות בעולם הבא. לא משנה להם כמה הם יסבלו בדרך - העיקר לרצוח. הבעיה זה שכבר מגיל אפס. מחנכים אותם שרצח זה בסדר. הם מחנכים אותם כבר מגיל צעיר לשנאה, אלימות וטרור. הם מקדשים את מוות ורצח של יהודים תמימים וחפים מפשע. בגלל אותם הערבים הקיצוניים האלו ליטרלי חוגגים וצוהלים כל פעם שהם שומעים על פיגוע. ועל מחבל שמתפוצץ באוטובוסים ורוצח יהודים? הם אומרים שהוא גיבור ושכולם צריכים ללמוד ממנו. "איטבח אל יהוד" הם קוראים לזה.
שוב, זה חשיבה מאוד ילדותית. ואל תשים לי מילים בפה, לא דיברתי בכלל על מרצ. דיברתי על מפלגות מתונות יותר. ואיך בן גביר יביא ביטחון? עונש מוות למחבלים לא יעזור.
הבעיה מתחילה בחינוך. הבעיה זה לא שהם לא יודעים שהם יכנסו לכלא, הם יודעים את זה טוב מאוד ובכל זאת הם בוחרים לרצוח. הם מוכנים להתפוצץ באוטובוסים "בשם האיסלאם" ו"למען אללה". אז באמת נראה לכם שעונש מוות מפחיד אותם? גם עינויים לא מפחידים אותם, כי מחקרים בנושא דווקא הראו שאין שום קורלציה בין החמרת ענישה או עונש מוות לבין שיעור הטרור. אז אנחנו יכולים לעשות עינויים או עונש מוות למחבלים עד מחר, אבל זה לא ימנע מהם לרצוח. זה לא מפחיד אותם, הם פשוט לא רואים בעיניים. זה עצוב אבל זאת המציאות שאנחנו חיים בה.
אותם הערבים הקיצוניים שמסוגלים לרצוח יהודים לא מפחדים מעינויים. מלמדים אותם שצריך לרצוח יהודים בכל מחיר ושהם מקבלים על זה 72 בתולות בעולם הבא. לא משנה להם כמה הם יסבלו בדרך - העיקר לרצוח. הבעיה זה שכבר מגיל אפס. מחנכים אותם שרצח זה בסדר. הם מחנכים אותם כבר מגיל צעיר לשנאה, אלימות וטרור. הם מקדשים את מוות ורצח של יהודים תמימים וחפים מפשע. בגלל אותם הערבים הקיצוניים האלו ליטרלי חוגגים וצוהלים כל פעם שהם שומעים על פיגוע. ועל מחבל שמתפוצץ באוטובוסים ורוצח יהודים? הם אומרים שהוא גיבור ושכולם צריכים ללמוד ממנו. "איטבח אל יהוד" הם קוראים לזה.
וחוץ מזה אני רוצה להוסיף, אנחנו יודעים שהבעיה היא בחינוך ואפילו מבחינה מחקרית עינויים ועונשי מוות לא מורידים את שיעור הטרור.
אז למה לא להקדים תרופה למכה? למה לא למנוע את כל הטרור האיסלאמי הקיצוני ואת כל הפיגועים מהשורש שלהם? למה לא מלכתחילה ללמד אותם לא להיות טרוריסטים ושמדינת ישראל לא תתערב במערכת החינוך הפלסטינית בשביל למנוע את זה כשזה עוד מוקדם? למה בדיוק עדיף לשבת בחיבוק ידיים ולחכות שעוד יהודים חפים מפשע יירצחו ורק אז לטפל במחבל? כמה עוד דם של יהודים תמימים חפים מפשע צריך להישפך כדי שאתם תבינו שצריך למנוע את זה עוד לפני הרצח? חינוך זה דרך הרבה יותר יעילה למנוע טרור ופיגועים, זה דרך שאשכרה הוכיחו שהיא עובדת במדינות אירופאיות (וגם להן הייתה בעיה של טרור איסלאמי קיצוני).
זה לא בעיה בעונש מוות, זה בעיה בחינוך (אפילו אתה מסכים איתי על זה). כל עוד ממשיכים לחנך אותם לטרור הם ימשיכו לעשות טרור!!!!! אז בואו נטפל בבעיה של הטרור מהשורש שלה כדי שהם יפסיקו כבר לחנך ילדים לשנאה ואלימות והסתה ואנטישמיות
אז למה לא להקדים תרופה למכה? למה לא למנוע את כל הטרור האיסלאמי הקיצוני ואת כל הפיגועים מהשורש שלהם? למה לא מלכתחילה ללמד אותם לא להיות טרוריסטים ושמדינת ישראל לא תתערב במערכת החינוך הפלסטינית בשביל למנוע את זה כשזה עוד מוקדם? למה בדיוק עדיף לשבת בחיבוק ידיים ולחכות שעוד יהודים חפים מפשע יירצחו ורק אז לטפל במחבל? כמה עוד דם של יהודים תמימים חפים מפשע צריך להישפך כדי שאתם תבינו שצריך למנוע את זה עוד לפני הרצח? חינוך זה דרך הרבה יותר יעילה למנוע טרור ופיגועים, זה דרך שאשכרה הוכיחו שהיא עובדת במדינות אירופאיות (וגם להן הייתה בעיה של טרור איסלאמי קיצוני).
זה לא בעיה בעונש מוות, זה בעיה בחינוך (אפילו אתה מסכים איתי על זה). כל עוד ממשיכים לחנך אותם לטרור הם ימשיכו לעשות טרור!!!!! אז בואו נטפל בבעיה של הטרור מהשורש שלה כדי שהם יפסיקו כבר לחנך ילדים לשנאה ואלימות והסתה ואנטישמיות
באותו הנושא: