14 תשובות
אני קורא את זה בזמן שאני שותה נס ועוד שנייה נרדם על השולחן
בטח שכן
מה זאת השאלה הזאת
אני ממש אוהב אותך
שואל השאלה:
^^יש לי משפחה מפונקת שצריכה אוכל לגדוד על השולחן ומלחיץ אותי שהם יחשבו שזה לא מספיק אוכל בשולחן
אנונימית
וואי בול כמו שלי אבל אנחנו ארבעה שאוכלים כמו גדוד
יאמי תביא לי לא להם
שואל השאלה:
^^גם אנחנו ארבעה
אנונימית
אחלה כן
אכן, חוץ מהסופלה שוקולד
תביאי קצת מהאוכל
למה לא
כן, חלוםם (אבל לא הייתי אוכלת את הסלט ביצים וטונה כי אני לא אוכלת טונה אבל חוץ מזה הייתי טורפת הכלל)
אנונימית