2 תשובות
תאמיני לי שלכולם זה מרגיש ככה, אבל בסופו של דבר לאף אחד לא אכפת, מקסימום תגידי שלום מביך כזה ותמשיכי בהליכה.
אבל אם את באמת לא רוצה שיראו אותך אז תנסי יותר לצאת מהשכונה כזה
אנונימי
לא מביך בכלל. בשביל מה יש לנו רגליים אם לא ללכת???