7 תשובות
פמיניזם - מהמילה female
העצמה נשית
לא נשים שיותר טוב מגברים
אלא לחזק את מעמד האישה כדי שיהיה שווה לזה של הגבר.
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה בעד נשים וגברים?
אנונימית
כדי להראות שגם נשים חזקות בניגוד למחשבה השוביניסטית שהן לא

די לחפש איפה הפמיניזם טועה, בחייאת
פמיניזם הוא בעד נשים וגברים. פמיניזם לא תומך בנחיתות של גברים. הוא תומך בהשמדת סטנדרטים כפולים, סקסיזם ואפליות.
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אני פמיניסטית גאה, אני לא מחפשת איפה הפמיניזם טועה אני גיליתי לפני יומיים שיש סמל של הפמיניזם ועניין איתי לדעת למה יש שם רק את הסימן של הנשים..
אנונימית
^אה אוקיי, סורי
פשוט יש אנשים שמחפשים את זה בכוח
שואל השאלה:
^ הכל טוב :)
אנונימית