11 תשובות
השחור עם הקרטין מדהיםם
שואל השאלה:
הוא גרם לשיער שלך לא להתנפח?
אל תקני אל הנטורל הכתום הוא לא עוזר בכלום השתמשתי בו איזה 4 שנים ואין שום שינוי
קרמים בכללי לא עוזרים
לי ממש ממש עזר הסרום של cabello האדום
לא רק שהוא עזר לשיער לי לא להתנפח היא גל עשה את השיער שלי יותר נעים וחלק
נטורל ירוק
או נטורל תכלת לבן
אף אחד מהקרמים לא עזר לי, לי אישית עזרו שמנים, ממליצה בעיקר על שמן ארגן. יש לי שיער ממש נפוח והשמנים מורידים את הנפח משמעותית.
שואל השאלה:
כן גם לי זה הוריד הקטע הוא שהשיער מתנפח באמצע היום^^ משתמשת בקיק נחשב לשמן הכי טוב.
שואל השאלה:
מה הדם של הקרם^^
קיק טוב לחיזוק והארכת השיער, ארגן ספציפית טוב להורדת הנפח והחלקת השיער. גם שמן ארגן אפשר למרוח כל יום כמו סרום.
שואל השאלה:
פחות בא לי להחליק את השיער, פשוט שהוא לא יתנפח
והקיק שלי הוא בתוך סירום
האמת שקרם רק גרם לשיער לשי להיות יותר נפוח ומגעיל.
החלפתי לשמן ארגן וזה הרבה יותר טוב
החלפתי שמפו ומרכך גם וצריך לייבש את השיער אחרי מקלחת עם מגבת 15 דקות(מגבת על הראש) ואז שזה חצי יבש תסתרקי ותשימי את השמן
אנונימית
נטורל כתום לבן בלבד