9 תשובות
תנסי לחזור מהר על החומר אבל תזכרי שלא משנה כמה את מקבלת העיקר שניסית
מאמינה בך 3>
בהצלחה d:
גם לי יש בלאק אווט במבחנים בעיקר במתמטיקה ההבדל שאני לא טוב במצמטיקה
פשוט לנשום עמוק דקה ולהבין שמה שיש מול העיניים שלך זה בסך הכל דף ואס להתחיל לפתור
שואל השאלה:
תודה רבה לכם
אנונימית
שואל השאלה:
וואי אמאל'ה מרוב שאני לחוצה באתי לחזור הביתה כי חשבתי ששכחתי את הטלפון ואני עכשיו בטלפון הצילו חחח
אנונימית
איזה כיתה את?
על מה החומר?
שואל השאלה:
כיתה ז' חח
מספרים אלגברים גאומטריה(ישרים,מאונכים,קטעים)
אנונימית
אז בקטנהה אין מה להילחץ
שואל השאלה:
אמאלהה תודה לאל שרדתי את המבחן
אנונימית
אני לא שרדתי את שלי