6 תשובות
היה לי גם! זה נובע מההתחלה
תנהגי עם אנשים שמשרים בך הרבה ביטחון
עם הזמן את תרגישי יותר בנוח על הכביש וזה יעבור
אני חושב שאולי עדיף לנהוג עם מלווה שאת סומכת ושנותן לך בטחון.
ולשמור מרחק גם טיפ מצויין לדעתי
זה טבעי לגמרי כמעט כולם בלחץ בהתחלה, וכמה חודשים זה עדיין ממש התחלה..
כמו שאמרו מלווה נעים ונחמד זה עוזר
ופשוט לנסוע למרות תחושת הלחץ, היא תרד לאט לאט עם הניסיון
(אני עם רישיון שנה וחצי ונוהגת המון, ועדיין יש קצת לחץ אבל לא כמו בהתחלה)
אנונימית
אני חושב שנשמח לפרחים
שואל השאלה:
תודה לכולם ❤
אנונימית