4 תשובות
החלמה מהירה❤❤ הינה רעיון של איך לנסח:
"ערב טוב, תודה על ההתעניינות
אני עדיין לא מרגישה טוב לצערי.. מקווה לחזור למיטבי בקרוב"
"ערב טוב, תודה על ההתעניינות
אני עדיין לא מרגישה טוב לצערי.. מקווה לחזור למיטבי בקרוב"
יותר טוב, תודה ששאלת :)
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני עדין לא מרגישה טוב חחח
אבל אני עדין לא מרגישה טוב חחח
אנונימית
באותו הנושא: