5 תשובות
לא חושבת שאתה זה שצריך להתנצל
שואל השאלה:
כי עיצבנתי אותה
כי עיצבנתי אותה
אנונימי
שואל השאלה:
בגלל זה עזבה אותי
בגלל זה עזבה אותי
אנונימי
היא ילדותית במקום להישאר ולנסות לעבוד על זה היא עזבה אותך
אל תשלח לה כלום
אל תשלח לה כלום
אנונימי
עזבה אותך בגלל כסף?
שתישאר פגועה הנצלנית הזאת
שתישאר פגועה הנצלנית הזאת
אנונימי
באותו הנושא: