6 תשובות
אוי זה עושה לי כאב ראש
אני אמורה ללמוד למבחן שלי עכשיו בכלל
שואל השאלה:
עזרה מישהו?!
g(x) =3x-9
מציאת נקודת חיתוך עם ציר y:
y=3*0-9
y=-9
מציאת נקודת חיתוך עם ציר x:
3x-9=0
3x=9
x=3

w(x)=-9x-20
מציאת נקודת חיתוך עם ציר y:
y=-9*0-20
y=-20
מציאת נקודת חיתוך עם ציר x:
0=-9x-20
-9x=20
x=20:-9

נקודת חיתוך בין הישרים:
3x-9=-9x-20
11x=12
x=1
להציב את x באחד מן הישרים
y=3*1-9
y=-6
תשווי את הישרים
אנונימי
שואל השאלה:
^^ הצלת אותי תודה רבה
^מקווה שלא טעיתי בחישוב איפשהו, בהצלחה