3 תשובות
יכול להיות בחרו בעבודה בלי סיבה, יכול להיות בבגלל זה, ויכול להיות שזה משכורת טובה אני לא יודע
אבל זה שונה מנהג לנהג
אבל זה שונה מנהג לנהג
לא בהכרח.
לא בהכרח
ונפלת על שקטים אבל רובם לא כאלה
ונפלת על שקטים אבל רובם לא כאלה
באותו הנושא: