4 תשובות
לצאת עליו
תתעלמי, הוא לא שווה יחס ממך
סתם אידיוט שטחי
אל תצאי עליו זכותו של בן אדם לא להמשיך אם הוא לא נמשך אליך
אני לא זכר אני נקבה... לסנן זה בסדר לגמרי
כאילו לא סיננתם אף פעם מישהו שלא נמשכתם אליו נו אל תצאו יפי נפש