3 תשובות
נוצר atp כחלק מתהליך הנשימה התאית.
משתמש בו בתור אנרגיה
משתמש בו בתור אנרגיה
יאו נשבעת גם אני עושה את העבודה הזאת
הוא משתמש בו . בנשימה התאית נוצר אנרגיה וזה משומש לתאים .
באותו הנושא: