13 תשובות
כן הגיוני הכל יכול להפוך
לא כדי שיהיה פה דיקטטורה אם בן גביר היה נבחר הייתי עוברת מדינה
בלי צחוק
בהצלחה עם לעבור כשאת בת 14.5 ולא מבינה יותר מדי, ככה נראה.
כל מדינה יכולה להפוך לדיקטטורה, לכולן יש פוטנציאל. אני פחות מאמינה שזה יקרה, מרגיש לי שהאופי הישראלי פשוט לא יאפשר את זה.
כל מדינה יכולה להפוך לדיקטטורה, לכולן יש פוטנציאל. אני פחות מאמינה שזה יקרה, מרגיש לי שהאופי הישראלי פשוט לא יאפשר את זה.
הואפי הישראלי בטוח לא יאפשר את זה
שואל השאלה:
אבל אני פוחד שמפלגות קיצוניות שבעד לשלול זכויות למיעוטים ומפלגות גזעניות שפוגעות בחפים מפשע יכולות לקום פה ואני בכלל ימני הצבעתי ביבי והתלבטתי לבן גביר אבל אני ממש מקווה שהעם לא עד כדי כך גזען ואלים שהוא מוכן לתת יד לחוקים גזענים ואלימים נגד מיעוטים שלא באים בטוב
אבל אני פוחד שמפלגות קיצוניות שבעד לשלול זכויות למיעוטים ומפלגות גזעניות שפוגעות בחפים מפשע יכולות לקום פה ואני בכלל ימני הצבעתי ביבי והתלבטתי לבן גביר אבל אני ממש מקווה שהעם לא עד כדי כך גזען ואלים שהוא מוכן לתת יד לחוקים גזענים ואלימים נגד מיעוטים שלא באים בטוב
אנונימי
איזה בני מיעוטים? הכוונה שלך היא לערבים?
שואל השאלה:
אני נגד מחבלים אני לא שמאלני אם הצבעתי ביבי
אבל אני לא חושב שצריך להרוג ערבים כי הם ערבים. צריך לחסל את החמאס ולא לתת שטחים לדעתי אבל אסור להפלות ולפגוע באף קבוצה באוכלוסיה לא משנה מה הדעות שלה
אני נגד מחבלים אני לא שמאלני אם הצבעתי ביבי
אבל אני לא חושב שצריך להרוג ערבים כי הם ערבים. צריך לחסל את החמאס ולא לתת שטחים לדעתי אבל אסור להפלות ולפגוע באף קבוצה באוכלוסיה לא משנה מה הדעות שלה
אנונימי
לא תהיה בישראל דיקטטורה של ממש למרות שיכול להיות משהו דומה
אם אתה בעד דמוקרטיה למה שתצביע נתניהו?
זאת ממשלה שחבריה כבר הודיעו מראש שהם רוצים לרסק את הדמוקרטיה הישראלית
פסקת ההתגברות
חוק צרפתי
סיפוח וכנראה אפרטהייד
כל אלה דברים לא מאוד דמוקרטיים שהם רוצים לעשות
זאת ממשלה שחבריה כבר הודיעו מראש שהם רוצים לרסק את הדמוקרטיה הישראלית
פסקת ההתגברות
חוק צרפתי
סיפוח וכנראה אפרטהייד
כל אלה דברים לא מאוד דמוקרטיים שהם רוצים לעשות
שואל השאלה:
כי רוב העם תומך בביבי וגם מי שימני מצביע ביבי או בן גביר ומי ששמאלני מצביע מרץ עבודה. ואני ימני אז הגיוני שאני אצביע לביבי
כי רוב העם תומך בביבי וגם מי שימני מצביע ביבי או בן גביר ומי ששמאלני מצביע מרץ עבודה. ואני ימני אז הגיוני שאני אצביע לביבי
אנונימי
מה זה משנה שיש אנשים שתומכים בנתניהו?
למהצאתה צריך ללכת אחרי העדר
יש אלטרנטיבות לימנים
אתה כאילו מצביע לביבי כי אתה ימני אבל אתה גם נגד מה שביבי עושה?
ועזוב את זה שנתניהו לא ימין בכלל
הוא אמר מספר פעמים שהוא בעד פתרון שתי המדינות
למהצאתה צריך ללכת אחרי העדר
יש אלטרנטיבות לימנים
אתה כאילו מצביע לביבי כי אתה ימני אבל אתה גם נגד מה שביבי עושה?
ועזוב את זה שנתניהו לא ימין בכלל
הוא אמר מספר פעמים שהוא בעד פתרון שתי המדינות
שואל השאלה:
אני מצביע ביבי כי הוא ימני ואני ימני ורוב העם בוחר בו אבל אף אחד לא מושלם ואני כן מתנגד לדברים שהוא עושה אבל גם אני בעד מישהו ממלכתי שדואג לכל המגזרים ושהוא יהיה ימני ומתון יחסית
אני מצביע ביבי כי הוא ימני ואני ימני ורוב העם בוחר בו אבל אף אחד לא מושלם ואני כן מתנגד לדברים שהוא עושה אבל גם אני בעד מישהו ממלכתי שדואג לכל המגזרים ושהוא יהיה ימני ומתון יחסית
אנונימי
באותו הנושא: