9 תשובות
שואל השאלה:
זה נראה שהיא בחרה להישאר איתו כי בתכלס היא הרגה אותו וזה העולם היחידי שהוא נשאר בו חי כמו זאת שנשארה שם בגלל שהילדים שלה נהרגו בחיים האמיתיים ושם הם חיים (פתאום הכל מתחבר לי חחח)
יכול להיות
יש לזה מיליון דרכי פרשונות
ככל שתראי את הסרט יותר פעמים יותר דברים יתחברו לך ותביני הרבה יותר
שואל השאלה:
לגמרי יש לו אינסוף פרשנויות
אחד הסרטים הטובים שראיתי באמתת ולא ציפיתי בכלל כי ראיתי בתגובות בטיקטוק שחלק התאכזבו ממנו
היא גם לא בדיוק הבינה את הבחירה שלה
היא קיבלה מלא מידע בבת אחת היא מבולבלת בעצמה
שואל השאלה:
תודהה הבנתי הכל באמת רק הסוף טיפה היה לי מוזר ולא הבנתי את הבחירה שלה בסוף
בעצם היא נמצאת בסוג של משחק בתוך הראש שלה
בזמן שהגוף שלה נמצא במצב של שיתוק
שהבן זוג האובססיבי שלה הכניס אותה לשם
והיא בוחרת להישאר במשחק מאשר לחזור למציאות
היא לא בחרה להישאר בעלה היה חי במציאות והוא הכניס אותה לזה, נראלי לא הבנת את הסרט
ואני התאכזבתי מהסרט בגלל שאין לו סוף ברור, אני חושבת שרצו לעשות סרט המשך אבל לא היה להם תקציב. סרט יפה אבל סוף מבאס ברמות
שואל השאלה:
פלוני יש לסרט מלא השערות אני חושבת שהיא בחרה להישאר בסוף כי לקראת הסוף הראו שהוא בא לנשק אותה אז היא נשאבה שוב לעולם הזה