3 תשובות
לא ראיתי אבל מלא אומרים שזה סרט שהסוף שלו מבאס ושזה סרט פח
סרט נחמד, לא כזה מרגש ומעניין לדעתי. היה לו פוטנציאל להיות הרבה יותר מותח ומפחיד שלדעתי לא ניצלו.
סרט גרוע