6 תשובות
אם אין לך משהו חשוב היום אל תלכי
תרגישי טוב ❤
אל תלכי.
תרגישי טוב.(:
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם :)
אנונימית
יש לך משהו חשוב היום?
אם לא מקסימום תשארי ותשלימי בבית
אם כן תשתי תה או תקחי כדור שיעביר
תרגישי טוב 3>
תחכי לבוקר
אם תראי שזה עדיין לא עובר לך, אל תלכי
אם תהיה לך הקלה עד אז, אז תלכי
קחי נורופן זה עוזר לכאבים מכל סוג
רק תאכלי לפני