168 תשובות
לא, וחבל שכך.
אנונימי
הלוואי שיבטלו
אנונימי
אמן^
אנונימי
קודם שיגרמו למצעד הגאווה באמת להיות גאווה ולא מצעד של מוות וחום ואז
אנונימית
כן, לצערנו.
זה כבר קרה בהרבה מדינות שהן נהפכו להיות טוטליטריות. איראן לדוגמה גם הייתה דמוקרטית בשנות ה70, תראי מה נהיה ממנה היום. גם רוסיה הייתה פעם מדינה דמוקרטית לתקופה קצרה והיו בה מצעדי גאווה, היום יש בה ליטרלי מחנות ריכוז לגייז (כן כן, כמו בשואה. כמו שהיו רוצחים יהודים באושוויץ, ככה רוצחים עכשיו להט"בים בצ'צ'ניה).
הקיצוניים יכולים להחריב את הדמוקרטיה. עובדה שהם בעצמם בעד מדינת הלכה. כל הפואנטה של מדינת הלכה זו כפייה דתית קיצונית ואפילו הוצאה להורג של כל מי שלא מציית לחוקי הדת.
זה כבר קרה בהרבה מדינות שהן נהפכו להיות טוטליטריות. איראן לדוגמה גם הייתה דמוקרטית בשנות ה70, תראי מה נהיה ממנה היום. גם רוסיה הייתה פעם מדינה דמוקרטית לתקופה קצרה והיו בה מצעדי גאווה, היום יש בה ליטרלי מחנות ריכוז לגייז (כן כן, כמו בשואה. כמו שהיו רוצחים יהודים באושוויץ, ככה רוצחים עכשיו להט"בים בצ'צ'ניה).
הקיצוניים יכולים להחריב את הדמוקרטיה. עובדה שהם בעצמם בעד מדינת הלכה. כל הפואנטה של מדינת הלכה זו כפייה דתית קיצונית ואפילו הוצאה להורג של כל מי שלא מציית לחוקי הדת.
מקווה שלא
עדיף שיבטלו ,הם לא יכולים לבטל מצעד כי זה חופש בן אדם לצאת החוצה ולהגיד את דבריו אבל דרכי הפעולה שלהם כל-כך מגעילה שהייתי שמח אם היה אפשרי בקטע הזה.
העובדה שאנשים פה בעד שיבטלו מצעדי גאווה רק עוד יותר מדאיג אותי. כמה גועל נפש והומופוביה יש כאן. כבר הצליחו לשטוף את המוח שלכם עם שנאה והסתה. בושה
^
טוב אחי .
טוב אחי .
^ אנונימי מבין עניין ,זה בן אדם הגיוני.
כן , הוא יכול להציע חוק שאסור . תכלס אף אחד לא יתנגד אפילו לא אוחנה
כן
ואני מקווה שלא
ואני בשוק מההומופוביה שיש פה בתגובות תתביישו אלו מילים שמשפיעות אל אנשים יא דוחים לכו תחפשו לעצמכם חיים
ואני מקווה שלא
ואני בשוק מההומופוביה שיש פה בתגובות תתביישו אלו מילים שמשפיעות אל אנשים יא דוחים לכו תחפשו לעצמכם חיים
כן? אז מה זה אמור להיות אם לא הומופוביה? מה זה אמור להיות אם זה לא שנאה והסתה?
יש הרבה הומופוביה.
אז אני באמת לא מבין למה אתה מתנגד למצעד הגאווה. אתה לא מסכים איתנו? אתה לא מסכים עם הקונספט של זכויות אדם בסיסיות ושמגיע לנו כאלו כי בני אדם שווים אליכם ואנחנו לא נחותים? אתה לא מסכים ששנאת חינם או אלימות על רקע גזעני והומופובי זה לא בסדר? אתה לא מסכים עם הקונספט של חופש הביטוי ושמגיע לנו להביע דעה ולהעלות מודעות על הנושאים האלו?
אז כן, פעם בשנה אנחנו נעשה מחאה. פעם בשנה אנחנו נזכיר לכם שגם לנו מגיע זכויות אדם כי אנחנו אזרחים שווים ואנחנו לא נחותים. פעם בשנה אנחנו נגיד לכם שגם אנחנו כאן, ושאנחנו לא הולכים לשום מקום בגלל שזו גם המדינה שלנו. פעם בשנה אנחנו נעשה מצעדים ומחאות כדי להעלות מודעות לנושא ולהילחם באלימות ובשנאה, כי זה לא נורמלי וצריך להכניס אנשים כאלו לכלא ולא להתעלם מזה כאילו כלום. פעם בשנה אנחנו נצא לרחוב עם דגלי גאווה ושלטים של "אהבה זו אהבה", ואנחנו נעשה מחאה. פעם בשנה אנחנו נסביר שהומופוביה ושנאת חינם זה לא בסדר ושזה דבר נוראי. פעם בשנה. זו בקשה כזאת גדולה?
יש הרבה הומופוביה.
אז אני באמת לא מבין למה אתה מתנגד למצעד הגאווה. אתה לא מסכים איתנו? אתה לא מסכים עם הקונספט של זכויות אדם בסיסיות ושמגיע לנו כאלו כי בני אדם שווים אליכם ואנחנו לא נחותים? אתה לא מסכים ששנאת חינם או אלימות על רקע גזעני והומופובי זה לא בסדר? אתה לא מסכים עם הקונספט של חופש הביטוי ושמגיע לנו להביע דעה ולהעלות מודעות על הנושאים האלו?
אז כן, פעם בשנה אנחנו נעשה מחאה. פעם בשנה אנחנו נזכיר לכם שגם לנו מגיע זכויות אדם כי אנחנו אזרחים שווים ואנחנו לא נחותים. פעם בשנה אנחנו נגיד לכם שגם אנחנו כאן, ושאנחנו לא הולכים לשום מקום בגלל שזו גם המדינה שלנו. פעם בשנה אנחנו נעשה מצעדים ומחאות כדי להעלות מודעות לנושא ולהילחם באלימות ובשנאה, כי זה לא נורמלי וצריך להכניס אנשים כאלו לכלא ולא להתעלם מזה כאילו כלום. פעם בשנה אנחנו נצא לרחוב עם דגלי גאווה ושלטים של "אהבה זו אהבה", ואנחנו נעשה מחאה. פעם בשנה אנחנו נסביר שהומופוביה ושנאת חינם זה לא בסדר ושזה דבר נוראי. פעם בשנה. זו בקשה כזאת גדולה?
^
לא קראתי את כל השיט שכתבת אבל הבנתי את העיקרון הכללי ,
אני לא אוהב הומואים אבל אין לי בעיה איתם ,שיחיו את החיים שלהם אבל בואו לא נלך ונעשה מצעדים בתחתונים וחצי ערום ונדפוק לנוער את המוח היום,גם ככה הדור הזה כבר הלך קפוט.
לא קראתי את כל השיט שכתבת אבל הבנתי את העיקרון הכללי ,
אני לא אוהב הומואים אבל אין לי בעיה איתם ,שיחיו את החיים שלהם אבל בואו לא נלך ונעשה מצעדים בתחתונים וחצי ערום ונדפוק לנוער את המוח היום,גם ככה הדור הזה כבר הלך קפוט.
אבא של סטיפס ,
חד משמעית צודק.
חד משמעית צודק.
כן ומזל שכך
כל התגובות על זה שמצעד הגאווה הוא מגעיל
זאת רק דעות של אנשים נגיד אני מאוד אוהבת את המצעד ואולי יש אנשים שפחות אבל זה לא
חובה להשתתף אתם יודעים אז פשוט תפסיקו עם זה
זאת רק דעות של אנשים נגיד אני מאוד אוהבת את המצעד ואולי יש אנשים שפחות אבל זה לא
חובה להשתתף אתם יודעים אז פשוט תפסיקו עם זה
נתנו לאנשים יותר מידי חופש בחירה ,כבר הגענו לנקודת אל חזור.
"omg מצעד הגאווה זה כל כך מזעזע הם חצי עירומים ברחוב גועל נפש"
טוב נשמה, תמשיך לשקר על עצמך. זה שקר של הומופובים. מצעדי הגאווה לא ככה. וממתי בדיוק זה עירום?
https://www.israelhayom.co.il/wp-content/uploads/2022/03/15/15598314827905_b-960x640.jpg
טוב נשמה, תמשיך לשקר על עצמך. זה שקר של הומופובים. מצעדי הגאווה לא ככה. וממתי בדיוק זה עירום?
https://www.israelhayom.co.il/wp-content/uploads/2022/03/15/15598314827905_b-960x640.jpg
בושה שיש ההומופובים כאן בתגובות. פשוט גועל נפש. אתם לא שונים מהאנטישמים. אין הבדל בין שנאה ליהודים לבין שנאה ללהט"בים. אז תעופו לי כבר מהמדינה ולכו לאיראן, עם השנאה וההסתה שלכם אתם תתאימו שם מצוין
ג'יין,
ליטרלי כל תל אביב בגברים/נשים ערומים ,למה אני צריך שהילד שלי יראה את השיט הזה ? גם אם אתה בעד או נגד דבר כזה זה לא דבר שעושים בציבור ,זה מוגזם.
ליטרלי כל תל אביב בגברים/נשים ערומים ,למה אני צריך שהילד שלי יראה את השיט הזה ? גם אם אתה בעד או נגד דבר כזה זה לא דבר שעושים בציבור ,זה מוגזם.
@אבא של סטיפס
אתה ברצינות השווית לי עכשיו אהבה ואונס? תנחומיי. מקומכם באמת באיראן. טרוריסטים. פדופילים הומופובים טפי עליכם
אתה ברצינות השווית לי עכשיו אהבה ואונס? תנחומיי. מקומכם באמת באיראן. טרוריסטים. פדופילים הומופובים טפי עליכם
בעזרת ה' יבוטלו כל מצעדי התועבה ויוצאו מהחוק.
vincentoe
עכשיו ימין תעלה לשלטון ,
מחכה לזה שבן גביר יקח מושכות.
עכשיו ימין תעלה לשלטון ,
מחכה לזה שבן גביר יקח מושכות.
כן. ככה זה כשדת מתועבת עולה לשלטון.
@תהליך
בעזרת ה'
בעזרת ה'
צריך להשמיד את כל הדתות בעולם.
@vincentoe
פדופילים? מישהו עצבני אני רואה ,
חחח,
לכל הדור הזה שטפו את המוח כבר.
פדופילים? מישהו עצבני אני רואה ,
חחח,
לכל הדור הזה שטפו את המוח כבר.
^ דחוף לתחת את התורה. זו מדינה דמוקרטית לעם היהודי, כל סוג של יהודי לא משנה אם הוא חילוני או חרדי.
מעיפים את הממשלה הרעה והמסוכנת הזאת וכל הפדופילים ההומופובים כאן בתגובות!!!! ממשלה רעה ומסוכנת. תומכי טרור. מקומכם באיראן
יהודי זה קודם כל עם, לא דת.
אני לא חושב שזה כזה נחוץ במלא
יש דברים שאפילו יום מקדישים בשביל לזכור אותם,
אבל חודש בשביל משהו שבכלל אסור?
יש דברים שאפילו יום מקדישים בשביל לזכור אותם,
אבל חודש בשביל משהו שבכלל אסור?
אנונימי
^ אבא'לה של סטיפס
להומוסקסואליות אין שום אפיון כמחלה.
זה דבר שקיים בטבע בשלל צורות וגם אצלינו בני האדם. אין בזה שום דבר לא טבעי או "חולה".
בנוסף כשאתה משתמש במילה קיצונית כמו "חולה", משתמע שאמור לנבוע מה"מחלה" הזאת בעיות תפקוד מסוימות בתחומים שונין בחיים (מה שלא קורה), או אם המשיכה המדוברת מגיעה לכדי פגיעה או פעילות בחוסר הסכמה כלפי הצד השני, כמו ילדים.
שני אנשים בוגרים שאוהבים אחד את השני, במקרה הם גבר וגבר או אשה ואשה. אין בזה שום דבר פסול או מישהו שנפגע מהתהליך.
אני יכול להבין למה אתה לא מסכים עם פדופיליה ומתנגד לה, אבל מה המניע שלך להתנגד להומוסקסואליות? זה לא פוגע באף אחד, נטו עניין שאתה לא מסכים איתו ושקשה לך לקבל את קיומו.
עם זאת, אני עדיין חושב שמצעד הגאווה המוכר והמודרני הוא לא נחוץ בצורה שבה הוא מתבצע.
יש לקהילה כל זכות להביע את עצמם במצעד שנתי למען העלאת מודעות או קבלת ביטוי וביטול הדיכוי החברתי, ואני בעד! אבל כשזה מתבצע במתכונת די מינית בפומבי, זה מעלה קצת שאלות וספקות לגבי הלגיטימיות שלו במרחב הציבורי הרחב.
להומוסקסואליות אין שום אפיון כמחלה.
זה דבר שקיים בטבע בשלל צורות וגם אצלינו בני האדם. אין בזה שום דבר לא טבעי או "חולה".
בנוסף כשאתה משתמש במילה קיצונית כמו "חולה", משתמע שאמור לנבוע מה"מחלה" הזאת בעיות תפקוד מסוימות בתחומים שונין בחיים (מה שלא קורה), או אם המשיכה המדוברת מגיעה לכדי פגיעה או פעילות בחוסר הסכמה כלפי הצד השני, כמו ילדים.
שני אנשים בוגרים שאוהבים אחד את השני, במקרה הם גבר וגבר או אשה ואשה. אין בזה שום דבר פסול או מישהו שנפגע מהתהליך.
אני יכול להבין למה אתה לא מסכים עם פדופיליה ומתנגד לה, אבל מה המניע שלך להתנגד להומוסקסואליות? זה לא פוגע באף אחד, נטו עניין שאתה לא מסכים איתו ושקשה לך לקבל את קיומו.
עם זאת, אני עדיין חושב שמצעד הגאווה המוכר והמודרני הוא לא נחוץ בצורה שבה הוא מתבצע.
יש לקהילה כל זכות להביע את עצמם במצעד שנתי למען העלאת מודעות או קבלת ביטוי וביטול הדיכוי החברתי, ואני בעד! אבל כשזה מתבצע במתכונת די מינית בפומבי, זה מעלה קצת שאלות וספקות לגבי הלגיטימיות שלו במרחב הציבורי הרחב.
אם יהודי זה רק דת, המדינה הזו לא יהודית כי כשבן גוריון אמר מדינה יהודית הוא התכוון למדינה לעם היהודי ולא לדת היהודית.
אבא של סטיפס, יש הבדל בין פדופיליה ללהטב, מה שאין זה הבדל בין דת לסרטן.
אני לא מבין איך אנשים יכולים להחשיב את עצמם יהודים אבל נגד כל דבר מהתורה ודבר שקשור ליהדות ,אין להם שום קשר ליהדות ולא מנסים כלל .
שטויות.
כן אני חושבת
אני מקווה לפחות,פשוט כי יש הרבה יותר חסרונות מיתרונות
אני מקווה לפחות,פשוט כי יש הרבה יותר חסרונות מיתרונות
פעם כל אדם שאמא שלו יהודיה היה נחשב יהודי, היום הדתיים החולניים החליטו שיהודי זה רק מי שמאמין באלוהים. עוד מעט יחליטו שיהודי זה רק מי שמקיים 100% מהמצוות ואז אף אחד לא יהיה יהודי.
אבאלה של סטיפס
כתבתי לך את ההבדל בין פדופיליה להומוסקסואליות
+ יש יהדות חילונית שמתאפיינת בצורות הלאום כמו שפה, היסטוריה, מנהגים וכו'
תפסיק לדבר שטויות מתוך כעס, זה לא בריא לעור הפנים
כתבתי לך את ההבדל בין פדופיליה להומוסקסואליות
+ יש יהדות חילונית שמתאפיינת בצורות הלאום כמו שפה, היסטוריה, מנהגים וכו'
תפסיק לדבר שטויות מתוך כעס, זה לא בריא לעור הפנים
לא (:
עוד מעט הממשלה החרדית שתקום תהפוך את המדינה הזאת לאפגניסטן, ככה זה כשדת סרטנית שכזו משתלטת על המוח של העם.
מקווה שכל מי רושם פה תגובות נוראיות נגד להטב לא יביא ילדים כי אתם רק תהרסו להם את החיים אם הם יהיו מהלהטב ..
אנונימי
כשילדים נכנסים לשלבי ההתבגרות, המוח שלהם בצורה הכי עדינה שלו, לא משנה למה הם ייחשפו, זה יכול לשנות את האישיות שלהם מן הקצה על הקצע כתוצאה מהשחוללות ההורמונים, נשמע נורמאלי והגיוני נכון? למה לא הגיוני לכם שבגיל כל כך עדין המוח ליטרלי מסוגל לשנות את משיכתו המינית כתוצאה מהחברה והאנשים שהוא רואה ומסתובב איתם? כל זה ביחד עם השנאה של ההורים ומרד גיל ההתבגרות? מתכון ללהטב.
אנונימי
^^ אתה בן אדם מפגר שאתה משווה בין להטב לפדופיל
רוב הפדופילים סטרייטים , אז אל תצא מטומטם
רוצה שאני אשווה אותך לאנסים ותגיד איך זה מרגיש ?
רוב הפדופילים סטרייטים , אז אל תצא מטומטם
רוצה שאני אשווה אותך לאנסים ותגיד איך זה מרגיש ?
אנונימי
לכן, אני מקווה שלא יהיה מצעד הגאווה, אני לא רוצה שהילדים שלי ייחשפו לרעיון של מין ללא מטרה.
אנונימי
כל הזמן מדברים על עונש מוות לאנטישמים אבל העיקר הומופובים זה בסדר. צביעות ימנית קיצונית. אתם מחבלים לא פחות מהם. תעשו טובה ותעופו מכאן הישר לאיראן, תפסיקו לחרב לי את המדינה עם הטרור שלכם. תומכי פדופיליה והומופוביה
זה שאתה שם 2 משיכות תחת אותה קטגוריה - "לא בנורמה" - לא הופך אותן לזהות במהות.
זה די מטופש וילדותי להגיד.
אפשר פשוט לקבוע שכל דבר שלא נמצא בנורמה, שווה לדבר הגרוע ביותר שלא נמצא בנורמה .-.
זה די מטופש וילדותי להגיד.
אפשר פשוט לקבוע שכל דבר שלא נמצא בנורמה, שווה לדבר הגרוע ביותר שלא נמצא בנורמה .-.
דביבוניהו ,בוא נודה באמת ,
חוץ משפה
הוא לא רוצה שום קשר ליהדות והוא מחשיב את עצמו יהודי ,
הוא אמר בעצמו שימחקו כל הדתות ,אני לא מדבר מכעס ,יש פה אנשים עם הגיון ויש פה אנשים שרבים סתם כי החברה שיבשה להם את הראש ,אני לא אכתוב יותר כי זה בזבוז של זמן ומאמץ אבל אני מקווה שמישהו מכל התגובות פה הבין את הפואנטה שלי ואולי שינה את דעתו אפילו במעט.
חוץ משפה
הוא לא רוצה שום קשר ליהדות והוא מחשיב את עצמו יהודי ,
הוא אמר בעצמו שימחקו כל הדתות ,אני לא מדבר מכעס ,יש פה אנשים עם הגיון ויש פה אנשים שרבים סתם כי החברה שיבשה להם את הראש ,אני לא אכתוב יותר כי זה בזבוז של זמן ומאמץ אבל אני מקווה שמישהו מכל התגובות פה הבין את הפואנטה שלי ואולי שינה את דעתו אפילו במעט.
רוב הפדופילים ממש לא סטרייטים, רוב הפדופילים הם הומואים, תבדוק את זה ותגיע לתשובה הזו, אבל בלי קשר, משיכה מינית ותשוקה מינית למין שאינך יכול להביא איתו צאצאים הוא חסר משמעות ולכן אתה חוטא בחטא התשוקה ותאבת מין.
אנונימי
זה שאנשים נגד מצעד הגאווה לא אומר שאנשים הומופובים
תבדילו
תבדילו
אנונימית
הומוסקסואליות זה לא בר שינוי אחי
יש המון מחקרים שמצביעים על כך שלגנטיקה יש תפקיד לא קטן פה
יש המון מחקרים שמצביעים על כך שלגנטיקה יש תפקיד לא קטן פה
"הערבים מתרבים בקצב מטורף לכן חייבים להעיף אותם לפני שיהיה מאוחר מדי והם יהיו 20 מיליון ויישתלטו על המדינה."
הדוסים מתרבים בקצב פי 2 יותר גבוה, וזה הרבה יותר מדאיג.
מעדיף 500 מיליון ערסים על פני 5 דוסים.
הדוסים מתרבים בקצב פי 2 יותר גבוה, וזה הרבה יותר מדאיג.
מעדיף 500 מיליון ערסים על פני 5 דוסים.
ערבים*
מבחינת המדינה כמו שהיא עכשיו, לא.
יש לנו זכות למחות ולהפגין.
יש לנו זכות למחות ולהפגין.
^ אבא של סטיפס
מניסיון שלי ושל עוד הרבה , זה ממש לא משנה כמה ילמדו אותך שזה גרוע או יגזימו עם זה בסופו של דבר זה רק מה שהם מרגישים בתוכם ואי אפשר לשלוט בזה אז אל תהרוס לילדיך את החיים
מניסיון שלי ושל עוד הרבה , זה ממש לא משנה כמה ילמדו אותך שזה גרוע או יגזימו עם זה בסופו של דבר זה רק מה שהם מרגישים בתוכם ואי אפשר לשלוט בזה אז אל תהרוס לילדיך את החיים
אנונימי
אמן שכן ואמן שיבטלו
אתם מעמידים פנים כאילו עוד 30 שנה פדופיליה יהיב נורמלי
אחי הדת שלכם היא הדבר שבעד פדופיליה ונגד להטב
הסיבה שגיל ההסכמה היה כל כך נמוך היה בגלל הדת שלכם
הסיבה שמשכב זכר היה מחוץ לחוק היה בגלל הדת שלכם
הדת שלכם היא המקור של כל הרוע הזה
מלחמות, מוות, שנאה והסתה, מחלות. הכל
ואז אנחנו אשמים בפדופיליה? טוב אחי
אחי הדת שלכם היא הדבר שבעד פדופיליה ונגד להטב
הסיבה שגיל ההסכמה היה כל כך נמוך היה בגלל הדת שלכם
הסיבה שמשכב זכר היה מחוץ לחוק היה בגלל הדת שלכם
הדת שלכם היא המקור של כל הרוע הזה
מלחמות, מוות, שנאה והסתה, מחלות. הכל
ואז אנחנו אשמים בפדופיליה? טוב אחי
אבא של סטיפס לראות סרטים לא קשור ללהיות להט"ב
מי זיבל לך את המוח
מי זיבל לך את המוח
חרדים הם לא אחים שלי, אני מעדיף למות ושלא יהיה לי אח חרדי.
ערבים עובדתית עדיפים על חרדים, נכון שכמה מהם הורגים פה ושם, אבל עדיף 50 הרוגים בשנה מאשר מיליוני פרזיטים שחיים על חשבון האדם העובד.
ערבים עובדתית עדיפים על חרדים, נכון שכמה מהם הורגים פה ושם, אבל עדיף 50 הרוגים בשנה מאשר מיליוני פרזיטים שחיים על חשבון האדם העובד.
חחח עכשיו
אגב להגיד שרוב הפדופילים הומואים זה שקר.
הם סטרייטים.
הרבה יותר סטרייטים.
הרבה הרבה יותר סטרייטים.
תופתעו לשמוע אבל אין כמעט הומואים אנסים. כי באיזשהו מקום, אונס זו תופעה מאוד מזעזעת, אבל אונס זה דבר שמתבצע באופן (כמעט) בלעדי על ידי גברים סטרייטים. ושיעור התקיפות המיניות והאונס שמתבצעים כאשר נשים או להט"בים הם התוקפים הוא מאוד דווקא נמוך. הוא כן קיים, וזה מזעזע, אבל הוא מאוד נמוך. לא צריך להיות גאון כדי לדעת את זה. אלו סטטיסטיקות די ידועות.
ובואו, אי אפשר להתכחש אל המציאות. והמציאות היא שנשים נאנסות ומוטרדות בשיעור גבוה פי כמה וכמה מגברים. סטטיסטית, ב91% מכל מקרי האונס הקורבן זו אישה. בנוסף על זה, קרוב ל99% מסך כל מקרי האונס מתבצעים ע"י גברים סטרייטים. 99% מכל מקרי האונס זה כשגבר סטרייט הוא התוקף.
הם סטרייטים.
הרבה יותר סטרייטים.
הרבה הרבה יותר סטרייטים.
תופתעו לשמוע אבל אין כמעט הומואים אנסים. כי באיזשהו מקום, אונס זו תופעה מאוד מזעזעת, אבל אונס זה דבר שמתבצע באופן (כמעט) בלעדי על ידי גברים סטרייטים. ושיעור התקיפות המיניות והאונס שמתבצעים כאשר נשים או להט"בים הם התוקפים הוא מאוד דווקא נמוך. הוא כן קיים, וזה מזעזע, אבל הוא מאוד נמוך. לא צריך להיות גאון כדי לדעת את זה. אלו סטטיסטיקות די ידועות.
ובואו, אי אפשר להתכחש אל המציאות. והמציאות היא שנשים נאנסות ומוטרדות בשיעור גבוה פי כמה וכמה מגברים. סטטיסטית, ב91% מכל מקרי האונס הקורבן זו אישה. בנוסף על זה, קרוב ל99% מסך כל מקרי האונס מתבצעים ע"י גברים סטרייטים. 99% מכל מקרי האונס זה כשגבר סטרייט הוא התוקף.
נזכרתי שפדופלים זה אצלכם
נקווה שזה יקרה
והנה עוד סטטיסטיקה בנושא: 9% מסך כל מקרי האונס הם כאשר הקורבן זה גבר. רק מקרה אחד מתוך 10 מקרי אונס הוא מקרה שבו הקורבן הוא גבר. וגם אז, הוא נאנס על ידי גבר *סטרייט* אחר. כן כן, קראתם נכון.
גברים סטרייטים הם אלו שאונסים גברים אחרים. מבחינה מחקרית, 98% מהגברים שאונסים גברים אחרים הם גברים סטרייטים, רק 2% הם בי או גייז. אם אתה גבר אז יש יותר סיכוי שגבר סטרייט יאנוס אותך מאשר שגבר גיי יאנוס אותך. הרי אונס זה לא דבר שקשור לחרמנות, תשוקה, משיכה או כל שאר הדברים האלו. אונס קשור רק לשליטה ואכזריות.
הנה כמה מחקרים ומקורות מידע שמוכיחים את זה שסטרייטים אונסים גברים יותר מאשר שגייז אונסים גברים:
https://www.ywcamissoula.org/2000/01/facts-about-men-rape/
https://livingwell.org.au/information/unhelpful-myths-about-the-sexual-assault-and-rape-of-men/
https://www.jstor.org/stable/20069834
גברים סטרייטים הם אלו שאונסים גברים אחרים. מבחינה מחקרית, 98% מהגברים שאונסים גברים אחרים הם גברים סטרייטים, רק 2% הם בי או גייז. אם אתה גבר אז יש יותר סיכוי שגבר סטרייט יאנוס אותך מאשר שגבר גיי יאנוס אותך. הרי אונס זה לא דבר שקשור לחרמנות, תשוקה, משיכה או כל שאר הדברים האלו. אונס קשור רק לשליטה ואכזריות.
הנה כמה מחקרים ומקורות מידע שמוכיחים את זה שסטרייטים אונסים גברים יותר מאשר שגייז אונסים גברים:
https://www.ywcamissoula.org/2000/01/facts-about-men-rape/
https://livingwell.org.au/information/unhelpful-myths-about-the-sexual-assault-and-rape-of-men/
https://www.jstor.org/stable/20069834
קרל פרידריך גאוס, אתה נאצי. ליטרלי.
אנונימי
vincento תודה שהזכרת לי.
אצל החרדים כל הזמן יש פדופיליה.
אצל החרדים כל הזמן יש פדופיליה.
"קרל פרידריך גאוס, אתה נאצי. ליטרלי"
חחח למה? כי קראתי לילד בשמו?
חחח למה? כי קראתי לילד בשמו?
איך אנשים כאן משווים בין להטבים לפדופילים ? אתם שומעים את עצמכם ? רוב הפדופילים בכלל לא מהלהטב
אני אכתוב את ההודעה הזו עוד פעם למי שמחליט לדלג עליה, אבל זה מידע נכון ואמין לחלוטין.
כשילדים נכנסים לשלבי ההתבגרות, המוח שלהם בצורה הכי עדינה שלו, לא משנה למה הם ייחשפו, זה יכול לשנות את האישיות שלהם מן הקצה על הקצע כתוצאה מהשחוללות ההורמונים, נשמע נורמאלי והגיוני נכון? למה לא הגיוני לכם שבגיל כל כך עדין המוח ליטרלי מסוגל לשנות את משיכתו המינית כתוצאה מהחברה והאנשים שהוא רואה ומסתובב איתם? כל זה ביחד עם השנאה של ההורים ומרד גיל ההתבגרות? מתכון ללהטב.
לא רק זה הגורם ללהטב, נמצא קשר ישיר בין מיקרופלסטיק לערעור מערכת הרבייה, הכוונה גם במשיכה המינית ובהורמון הנשי.
כשילדים נכנסים לשלבי ההתבגרות, המוח שלהם בצורה הכי עדינה שלו, לא משנה למה הם ייחשפו, זה יכול לשנות את האישיות שלהם מן הקצה על הקצע כתוצאה מהשחוללות ההורמונים, נשמע נורמאלי והגיוני נכון? למה לא הגיוני לכם שבגיל כל כך עדין המוח ליטרלי מסוגל לשנות את משיכתו המינית כתוצאה מהחברה והאנשים שהוא רואה ומסתובב איתם? כל זה ביחד עם השנאה של ההורים ומרד גיל ההתבגרות? מתכון ללהטב.
לא רק זה הגורם ללהטב, נמצא קשר ישיר בין מיקרופלסטיק לערעור מערכת הרבייה, הכוונה גם במשיכה המינית ובהורמון הנשי.
אמן ויבטלו
מה קוראים פה לאנשים נאצים אתם הזויים?
היי חברים אני חדש פה ואני צריך חמש פרחים עדי לכתוב פה באתר מי שיכול לתרום לי אני ישמח
תודה מראש
תודה מראש
מה הקשר פדופיליה לשאלה ומה קשור שגברים נאנסים על ידי סטרייטים לשאלה
אלוהים דיי להדרדר על שטויות איזה הזוי
אלוהים דיי להדרדר על שטויות איזה הזוי
להיות נגד מצעד הגאווה זה לא להיות הומופוב
אני בעד להטב אבל מה לעשות לא מתחברת למצעד של אנשים עירומים ברחובות ועוד בירושלים
אני בעד להטב אבל מה לעשות לא מתחברת למצעד של אנשים עירומים ברחובות ועוד בירושלים
אנונימית
^ זה שנאת אחים להגיד דבר כזה.
קרל פרידריך גאוס,
אתה שונא אוכלוסיה שלמה על כמה פרוטות שהם מקבלים בשנה, תאמין לי שרוב המיסים שלך הולכים לשכר מטורף והזוי בממשלה, ועוד המון גורמים בלתי חשובים, אני משער ש0.1% מכל המיסים של מדינת ישראל הולך לחרדים, שמוכרים את החיים שלהם בשביל לעקוב אחרי מה שהם מאמינים בו, בדיוק כמו קצבה לבנאדם מובטל, רק הרבה הרבה פחות, הם חיים על סף עוני.
אז כן, אם אתה מעדיף רצח על שייקחו לך קצת כסף לאנשים אחרים, אתה נאצי.
אתה שונא אוכלוסיה שלמה על כמה פרוטות שהם מקבלים בשנה, תאמין לי שרוב המיסים שלך הולכים לשכר מטורף והזוי בממשלה, ועוד המון גורמים בלתי חשובים, אני משער ש0.1% מכל המיסים של מדינת ישראל הולך לחרדים, שמוכרים את החיים שלהם בשביל לעקוב אחרי מה שהם מאמינים בו, בדיוק כמו קצבה לבנאדם מובטל, רק הרבה הרבה פחות, הם חיים על סף עוני.
אז כן, אם אתה מעדיף רצח על שייקחו לך קצת כסף לאנשים אחרים, אתה נאצי.
אנונימי
אתה בכלל יהודי?
לא.
וחבל שכך.
לאט לאט העם מעצמו ידרוש את זה.
וחבל שכך.
לאט לאט העם מעצמו ידרוש את זה.
אנונימית
"אומייגאד אתם שונאים חרדים"
אחי אפשר שלא? כשאתם מדברים ככה ומפיצים את הגועל נפש הזה אתם באמת מאשימים את מי ששונא אתכם? כל השנאה שלכם זה אתם הבאתם על עצמכם.
ואני לא מדבר על דתיים או חרדים נורמלים. יש הרבה חרדים שהם מקסימים והם סבבה. אבל אתם הקיצוניים? אתם פשוט גועל נפש.
אחי אפשר שלא? כשאתם מדברים ככה ומפיצים את הגועל נפש הזה אתם באמת מאשימים את מי ששונא אתכם? כל השנאה שלכם זה אתם הבאתם על עצמכם.
ואני לא מדבר על דתיים או חרדים נורמלים. יש הרבה חרדים שהם מקסימים והם סבבה. אבל אתם הקיצוניים? אתם פשוט גועל נפש.
אבא של סטיפס, אתה מקור להשראה
אנונימי
אנונימי, לחרדים לא מגיע שקל, הם לא לא עובדים כי הם לא יכולים, הם לא עובדים בגלל שהם פרזיטים, הם רוצים להתבטל ולחיות על חשבון הזוי.
ביבי לא יתן לזה הוא יודע שהרבה מהמצביעים שלו מהקהילה
vincentoe, אנחנו מפיצים גועל נפש, נכון שחכתי.
אנונימי
חרדים לא עובדים כי זו בחירה שלהם, הם מקבלים כסף מהמדינה לא כי הם מתחננים לזה, הם פשוט מקבלים, אם ייתנו לך כסף חינם אתה תיקח אותו נכון? תתלונן על הממשלה לא על החרדים.
אנונימי
צריך לקחת מהחרדים כל שקל שהם מקבלים, לצערי זה לא יקרה, עכשיו עם הממשלה המגעילה הזו רק יתנו להם עוד ועוד ועוד ועוד, ומי ישלם על זה? אני כמובן. אבל אני לא אשלם שקל כי אני אעזוב למקום טוב יותר.
אני קורא לכל מי שיש לו שכל, כל מי שרוצה חיים טובים בשביל הילדים שלו, שיקום ויברח מפה, לתת לחרדים להירקב בחור המזוהם הזה שהם יצרו במו ידיהם, עם הילדים הרבים שהם מביאים והבתים המכוערים שהם בונים.
אני קורא לכל מי שיש לו שכל, כל מי שרוצה חיים טובים בשביל הילדים שלו, שיקום ויברח מפה, לתת לחרדים להירקב בחור המזוהם הזה שהם יצרו במו ידיהם, עם הילדים הרבים שהם מביאים והבתים המכוערים שהם בונים.
אנונימי, ומי גרם לכך שבממשלה נותנים להם כסף? חברי כנסת חרדים, ומי מצביע להם? חרדים!
לא
כמה מפגרים יש בתגובות ( ההומופובים )
אנונימי
הלוואי יבטלו
אז יפסיקו להביא כסף לחרדים, אוקיי? מה אז? המיסים יישארו אותו הדבר וכל חבר כנסת יקבל בונוס של 5 אלף כל חודש, וואו! איזה שינוי לטובה!
מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה שחרדים משלמים פי 8 פחות מיסים אבל התמיכה מהמדינה גבוהה פי 6.5
יש פה תופעה מובהקת של טפילות. בן אדם משלם קצת ומקבל הרבה.
ט פ י ל ו ת!
יש פה תופעה מובהקת של טפילות. בן אדם משלם קצת ומקבל הרבה.
ט פ י ל ו ת!
חרדים משלמים מיסים ועוד איך משלמים.
זה פשוט שקר של התקשורת שהם לא משלמים.
הם חיים את החיים בצורה קשה מכם עם לפרנס המון ילדים ולעבוד בעבודה פשוטה וגם לשלם למדינה.
כל דבר שהם קונים בסופר הולך גם למדינה אתם יודעים את זה? אז גם הם משלמים בדיוק כמוכם שהם קונים משהו בסופר או כל דבר אחר ומשלמים כל חודש.
זה שיש להם כובע ולבוש ואמונה חזקה לא אומר שהם לא משלמים, תפעילו את ההגיון הבריא. אני מכיר בעצמי חרדים שמשלמים.
ומה עם כאלו שמתנדבים בעמותות של יד שרה? נעמי? וכו'?
הידעתם שמכל הארגונים תרומות לנזקקים וכו' האלה, מיליארדי שקלים הולכים לקופת המדינה, ידעתם את זה? וכל אלו מי אחראים? חרדים.
זה פשוט שקר של התקשורת שהם לא משלמים.
הם חיים את החיים בצורה קשה מכם עם לפרנס המון ילדים ולעבוד בעבודה פשוטה וגם לשלם למדינה.
כל דבר שהם קונים בסופר הולך גם למדינה אתם יודעים את זה? אז גם הם משלמים בדיוק כמוכם שהם קונים משהו בסופר או כל דבר אחר ומשלמים כל חודש.
זה שיש להם כובע ולבוש ואמונה חזקה לא אומר שהם לא משלמים, תפעילו את ההגיון הבריא. אני מכיר בעצמי חרדים שמשלמים.
ומה עם כאלו שמתנדבים בעמותות של יד שרה? נעמי? וכו'?
הידעתם שמכל הארגונים תרומות לנזקקים וכו' האלה, מיליארדי שקלים הולכים לקופת המדינה, ידעתם את זה? וכל אלו מי אחראים? חרדים.
שמאלנים נחמדים,
במיוחד מנחם 705 וקרל פרידריך האניטשמי,
אני לא מבינה למה אתם מתמרמרים? העם אמר את דברו,
העם רוצה מדינה יהודית, ומי שלא מתאים לו, שיעזוב.
במיוחד מנחם 705 וקרל פרידריך האניטשמי,
אני לא מבינה למה אתם מתמרמרים? העם אמר את דברו,
העם רוצה מדינה יהודית, ומי שלא מתאים לו, שיעזוב.
אנונימית
הלוואי שיבטלו ולא שיש לי משהו נגד הקהילה פשוט אנשים מתנהגים שם כמו חשפנים כאילו לכו לאיזה מועדון תעשו את זה לא בציבור
למה כולם בכו כששמאל היה בממשלה אבל כשימין בממשלה כולם בוכים גם על זה
כ89% מכל הנשים החרדיות עובדות משרה מלאה או חלקית, 54% מהגברים החרדים עובדים במשרה מלאה או חלקית.
עם זאת הם חיים על סף עוני, גם אחרי המיסים, המיסים כלומר הקמצוץ של הקמצוץ שהם מקבלים מהמדינה שלא עוזר להם לכלום. אז קצבה לחרדים? גם אם נוריד אותה או נעלים אותה זה לא ישנה כלום מהמיסים שלנו אזרחי ישראל.
בנוסף, חרדים משלמים מיסים בדיוק כמונו, רק אוכלוסיות מאוד קטנות בגזרה החרדית פטורים ממס.
עם זאת הם חיים על סף עוני, גם אחרי המיסים, המיסים כלומר הקמצוץ של הקמצוץ שהם מקבלים מהמדינה שלא עוזר להם לכלום. אז קצבה לחרדים? גם אם נוריד אותה או נעלים אותה זה לא ישנה כלום מהמיסים שלנו אזרחי ישראל.
בנוסף, חרדים משלמים מיסים בדיוק כמונו, רק אוכלוסיות מאוד קטנות בגזרה החרדית פטורים ממס.
אנונימי
שנאת היהדות כאן גוברת, זה בסדר, רואים איזה צד דובר אמת ואיזה לא
זה מצחיק
כשיש חילונים שאונסים נגיד, או לא מתגייסים, או משתמטים, או רוצחים, או משקרים, או בערך כל דבר שקורה במדינה הזאת לרעה בדרך כלל וזה מופיע בחדשות או משהו זה מגיע מהצד החילוני, אתם לא מדברים מילה. הריי ברור ''חילוני'' זה הנורמה! זה הגזע העליון! חרדי זה סתם בחירה!
לא לא, אולי חרדי זו לא בחירה וזו דרך חיים והאמת ואתם בחרתם להיות חילונים לחיות ככה תחיים אממ?
אגב, זה שיש להם כובע ולבוש שונה ואמונה שונה, לא הופכת אותם ליותר או פחות מכם, כולנו בני אדם, זה פשוט דבילי להגיד ''חרדים לא משלמים מיסים'' ו''חרדים הם ככה וככה''
אז הנה הבאתי לכם דוגמאות גם על ''חילונים''
זה פשוט מגוחך שאתם מתייחסים לזה בגלל לבוש או אמונה, הם אזרחים כמוכם, העם אמר את דברו, משלמים מיסים בדיוק כמוכם, וזהו.
זה מצחיק
כשיש חילונים שאונסים נגיד, או לא מתגייסים, או משתמטים, או רוצחים, או משקרים, או בערך כל דבר שקורה במדינה הזאת לרעה בדרך כלל וזה מופיע בחדשות או משהו זה מגיע מהצד החילוני, אתם לא מדברים מילה. הריי ברור ''חילוני'' זה הנורמה! זה הגזע העליון! חרדי זה סתם בחירה!
לא לא, אולי חרדי זו לא בחירה וזו דרך חיים והאמת ואתם בחרתם להיות חילונים לחיות ככה תחיים אממ?
אגב, זה שיש להם כובע ולבוש שונה ואמונה שונה, לא הופכת אותם ליותר או פחות מכם, כולנו בני אדם, זה פשוט דבילי להגיד ''חרדים לא משלמים מיסים'' ו''חרדים הם ככה וככה''
אז הנה הבאתי לכם דוגמאות גם על ''חילונים''
זה פשוט מגוחך שאתם מתייחסים לזה בגלל לבוש או אמונה, הם אזרחים כמוכם, העם אמר את דברו, משלמים מיסים בדיוק כמוכם, וזהו.
אבא של סטיפס, תשובות לעניין ורואים שאתה בחור משכיל עם נתונים מוכחים, חבל שאנשים מונעים משנאת חינם.
המומחה לעברית, אתה מתווכח עם עובדות, ציינתי נתונים של הלמ"ס.
מנחם וכל החבר'ה האחרים כאן שיוצאים על החרדים
על הפוליטקאים שמרוויחים עשרות שקלים בחודש אתם לא מתלוננים נכון?
על אין ספור דברים שהמיסים שלנו הולכים אליהם אתם סותמים את הפה נכון?
אבל מה פתאום! אם משהו מזה הולך טיפה לחרדים! זה אסור! הם חראות! מפלצות!
הם יכולים להיות אחים שלכם תתביישו לכם.
ואיזה כסף כבר הולך אליהם ? למקסימום לישיבות. כמו שהולך כסף לבתי ספר וכל מסגרות אחרות.
על הפוליטקאים שמרוויחים עשרות שקלים בחודש אתם לא מתלוננים נכון?
על אין ספור דברים שהמיסים שלנו הולכים אליהם אתם סותמים את הפה נכון?
אבל מה פתאום! אם משהו מזה הולך טיפה לחרדים! זה אסור! הם חראות! מפלצות!
הם יכולים להיות אחים שלכם תתביישו לכם.
ואיזה כסף כבר הולך אליהם ? למקסימום לישיבות. כמו שהולך כסף לבתי ספר וכל מסגרות אחרות.
מצחיק שאתם מתכחשים לעובדות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה וממציאים כל מיני נתונים שאלוהים יודע מאיפה הם.
החרדים הם עובדתית טפילים.
החרדים הם עובדתית טפילים.
הם יכולים תיארותית קשה להאמין שהם יעשו את זה לפחות בזמן הקרוב אבל אף פעם אי אפשר לדעת עם פשיסטים
לכל האנשים שמרצים על הומופוביה תנוחו
אני נגד כל דבר שעושה פקקים וגורם לי לחזור מאוחר הבייתה, אפשר להיות להטבים גאים גם בלי המצעד
ואני לא ממש מבינה בזה אבל אני חושבת שאפשר לבטל מצעדים, לא בדיוק לבטל, צריך לקבל אישור לכול מצעד או הפגנה אז הגיוני שלא יתנו להם אישור
ולכל מי שמרצה על דמוקרטיה, גם במדינות דמוקרטיות יש דברים שלא עושים
אני נגד כל דבר שעושה פקקים וגורם לי לחזור מאוחר הבייתה, אפשר להיות להטבים גאים גם בלי המצעד
ואני לא ממש מבינה בזה אבל אני חושבת שאפשר לבטל מצעדים, לא בדיוק לבטל, צריך לקבל אישור לכול מצעד או הפגנה אז הגיוני שלא יתנו להם אישור
ולכל מי שמרצה על דמוקרטיה, גם במדינות דמוקרטיות יש דברים שלא עושים
אם כן אני בחיים לא אזכה לחוות מצעד בישראל.
וגם זה מגוחך שאתם מתלוננים על משהו כל כך לייט. במצעד פה היה ממש מדהים כי לא עשו מזה דרמה. הלכנו עם השגרירות הישראלית וכולם היו ממש נחמדים והיה לנו הרבה מלכות דראג ואנשים צועקים ובגדים חשופים ואף אחד לא התלונן.
וגם זה מגוחך שאתם מתלוננים על משהו כל כך לייט. במצעד פה היה ממש מדהים כי לא עשו מזה דרמה. הלכנו עם השגרירות הישראלית וכולם היו ממש נחמדים והיה לנו הרבה מלכות דראג ואנשים צועקים ובגדים חשופים ואף אחד לא התלונן.
שואל השאלה:
איך זה הגיע לדיון על חרדים
לא הבנתי אז חוקית זה אפשרי? זה לא נחשב להפגנה?
איך זה הגיע לדיון על חרדים
לא הבנתי אז חוקית זה אפשרי? זה לא נחשב להפגנה?
אנונימית
קרל פרידריך גרוס, אנטישמי בגלוי.
לקרוא לאנשים שלא עשו לך דבר רע מימייך, מקבלים גרגר חול של כסף מתוך מדבר של כסף שהולך לתקציבים הזויים ומשכורות לחברי כנסת שלא עושים כלום.
ערבים שלא שילמו מיסים יום אחד מחייהם וחיים פה עם אותם זכויות כמונו, ושנאה כל כך רבה למדינה הזו עדיין.
אתה שונא חרדים? אתה שונא אנשים. למה אתה שונא אנשים? לא כי יש לך סיבה, אתה פשוט שונא.
לקרוא לאנשים שלא עשו לך דבר רע מימייך, מקבלים גרגר חול של כסף מתוך מדבר של כסף שהולך לתקציבים הזויים ומשכורות לחברי כנסת שלא עושים כלום.
ערבים שלא שילמו מיסים יום אחד מחייהם וחיים פה עם אותם זכויות כמונו, ושנאה כל כך רבה למדינה הזו עדיין.
אתה שונא חרדים? אתה שונא אנשים. למה אתה שונא אנשים? לא כי יש לך סיבה, אתה פשוט שונא.
אנונימי
"על הפוליטקאים שמרוויחים עשרות שקלים בחודש אתם לא מתלוננים נכון?
על אין ספור דברים שהמיסים שלנו הולכים אליהם אתם סותמים את הפה נכון?"
משפט מטומטם, אם מישהו אחד רוצח זה הופך רצח אחר לבסדר?
אם היה לך טיפה שכל בראש היית מבין למה לא מדברים על זה. אולי בגלל שבשביל להוריד משכורות של פוליטיקאים צריך את ההענות של הפוליטיקאים?
על אין ספור דברים שהמיסים שלנו הולכים אליהם אתם סותמים את הפה נכון?"
משפט מטומטם, אם מישהו אחד רוצח זה הופך רצח אחר לבסדר?
אם היה לך טיפה שכל בראש היית מבין למה לא מדברים על זה. אולי בגלל שבשביל להוריד משכורות של פוליטיקאים צריך את ההענות של הפוליטיקאים?
מה פתאום יכולים לבטל.
מה אתם מאמינים לכל הבולשיט השמאלני....
מה אתם מאמינים לכל הבולשיט השמאלני....
ערבים לא משלמים מיסים? תביא מקור.
מבחינה דמוקרטית אי אפשר להוציא מצעדי גאווה מחוץ לחוק. אבל מי אמר שהחרדים בכנסת בעד דמוקרטיה? חחח בדיחה טובה
הדיון על החרדים זה כי הם אלו שמתלוננים ורוצים את ביטולו.
החרדים מקבלים בשנה 2.5 מיליארד שקל אבל לא מחזירים שום דבר בתמורה! ברור שאני אשנא אותם, איך אפשר שלא לשנוא טפיל שרק מוצץ כסף ולא עושה שום דבר?
קרל פרידריך גאוס
לפני הנתוני לשכה לסטטיסטיקה
ציבור הכללי במדינה אחוז העובדים עומד על 78.2%, אצל היהודים החרדים, זה עומד על 61.2% פער של 17% בלבד. שגם הם כאמור משלמים מס עקיף. מס שלם שהם משלמים על דירות, קרקע, חומרים, מיסי קבלנים, וכו' שזה נופל על הרוכש עצמו גם כולל החרדים.
עוד משהו מהלשכה: 70% רכשו דירות. תעשו חשבון כמה כסף עשו לקופת המדינה. מחרדים כמובן כן? מה הם יגנבו הריי? כל זה, זה מס. מיליוני שקלים.
לפי המכון הישראלי לדמוקרטיה
אחוז היהודים החרדים מכלל התושבים במדינה עומד על 12% שמתוכם 17% יושבים ולומדים תורה ואינם עובדים.
כ95% ממס ההכנסה משולם על ידי 3 העשירונים העליונים. ורק 5% מהכנסות המדינה ממס הכנסה משולם על ידי 7 העשירונים התחתונים שהם רוב המדינה.
שגם במס ההכנסה אין שום נזק לקופת המדינה מהיהודים החרדים.
ושוב, הכסף שחוסכות העמותות החרדיות לסעד ויסוע, לעשות חסד איש עם האחר, הכסף שנחסך לקופת המדינה על ידי אותן עמותות עומדים על סכומים בלתי נתפסים
כתבה על ידי nrg ''ארגונים חרדים חוסכים מדי שנה מיליארדי שקלים לקופת המדינה, ומופעלים על ידי מתנדבים שתורמים לא 3 שנים, אלא 10 שנים ויותר''.
ובאופן כללי, הם משלמים בסופר, בכל מקום וכל בחודש על כל דבר.
להמשיך?
זה בערך מ2018, לא שיש הבדל גדול.
לפני הנתוני לשכה לסטטיסטיקה
ציבור הכללי במדינה אחוז העובדים עומד על 78.2%, אצל היהודים החרדים, זה עומד על 61.2% פער של 17% בלבד. שגם הם כאמור משלמים מס עקיף. מס שלם שהם משלמים על דירות, קרקע, חומרים, מיסי קבלנים, וכו' שזה נופל על הרוכש עצמו גם כולל החרדים.
עוד משהו מהלשכה: 70% רכשו דירות. תעשו חשבון כמה כסף עשו לקופת המדינה. מחרדים כמובן כן? מה הם יגנבו הריי? כל זה, זה מס. מיליוני שקלים.
לפי המכון הישראלי לדמוקרטיה
אחוז היהודים החרדים מכלל התושבים במדינה עומד על 12% שמתוכם 17% יושבים ולומדים תורה ואינם עובדים.
כ95% ממס ההכנסה משולם על ידי 3 העשירונים העליונים. ורק 5% מהכנסות המדינה ממס הכנסה משולם על ידי 7 העשירונים התחתונים שהם רוב המדינה.
שגם במס ההכנסה אין שום נזק לקופת המדינה מהיהודים החרדים.
ושוב, הכסף שחוסכות העמותות החרדיות לסעד ויסוע, לעשות חסד איש עם האחר, הכסף שנחסך לקופת המדינה על ידי אותן עמותות עומדים על סכומים בלתי נתפסים
כתבה על ידי nrg ''ארגונים חרדים חוסכים מדי שנה מיליארדי שקלים לקופת המדינה, ומופעלים על ידי מתנדבים שתורמים לא 3 שנים, אלא 10 שנים ויותר''.
ובאופן כללי, הם משלמים בסופר, בכל מקום וכל בחודש על כל דבר.
להמשיך?
זה בערך מ2018, לא שיש הבדל גדול.
כמה חרדים יש בהייטק? כמה רופאים חרדים יש? כמה פועלים חרדים יש? החרדים לא מועילים לאף אחד אבל מקבלים יותר מכולם.
dynal נכון, לשמור על הדמוקרטיה. בדיוק בגלל זה צריך להוציא הומופובים כמוכם מחוץ לחוק. אתם כופים את האג'נדות הדתיות קיצוניות הומופוביות שלכם עליי. איכס בושה
כן
אנונימית
קרל פרידריך
או שאתה טרול או שסתם יש חסר לך קצת דעת. הכל טוב.
אז אעביר את השאלה אליך, כמה חילונים לומדים תורה אה?
או שאתה טרול או שסתם יש חסר לך קצת דעת. הכל טוב.
אז אעביר את השאלה אליך, כמה חילונים לומדים תורה אה?
קרל פרידריך גרוס, האיש עם השנאה הלא מוצדקת הגדולה בעולם,
וכל אם חד הורית שעובדת במכולת מועילה? מנקה במעדניה? מה לגבי סטאנדאפיסטים? כל עבודה היא מועילה, מועילה לתחום שלה, חרדי עובד במכולת? הוא משרת את חברי השכונה, לא רק "הייטק" או רופאים או כדומה מועילים, גם רופאים, יש מנתחים שהם מאוד מועילים, ויש רופאי משפחה שרק יודעים למדוד חום ודופק לב ולתת לך תרופות מסרטנות, מועילים? מועילים בחלקם.
בדיוק כמו כל עבודה, זה לא עניינך ולא כל בנאדם חייב להיות הכי מועיל בעולם, הם מרוויחים כסף בשביל לחיות, לא בשביל להשפיע.
וכל אם חד הורית שעובדת במכולת מועילה? מנקה במעדניה? מה לגבי סטאנדאפיסטים? כל עבודה היא מועילה, מועילה לתחום שלה, חרדי עובד במכולת? הוא משרת את חברי השכונה, לא רק "הייטק" או רופאים או כדומה מועילים, גם רופאים, יש מנתחים שהם מאוד מועילים, ויש רופאי משפחה שרק יודעים למדוד חום ודופק לב ולתת לך תרופות מסרטנות, מועילים? מועילים בחלקם.
בדיוק כמו כל עבודה, זה לא עניינך ולא כל בנאדם חייב להיות הכי מועיל בעולם, הם מרוויחים כסף בשביל לחיות, לא בשביל להשפיע.
אנונימי
vincentoe
זה מצחיק, אנחנו מדינה יהודית הריי
הרי למה הקימו את המדינה? שתיהיה מדינה יהודית עם המסורת היהודית שלנו. בן גוריון ציטט משהו מהתורה שהוא הקים את המדינה אני לא זוכר
אבל את הציטוט הזה כולם זוכרים ''אנחנו מכריזים בזאת על הקמה מדינה יהודית''..
לך לערב הסעודית נראה אם תגיד שם מילה, זו המדינה, אתה לא יכול פתאום לשנות סדרי עולם ולהעיף ולהשמיד את היהדות. ''כופים עליי''
לא, אתה מנסה לשנות משהו שנמצא בתוכנו ובעם שלנו כבר אלפי שנים, אותם ספרי תנ''ך, אותה מסורת, חוקים מינימלים כדי לשמור על הזהות שלנו בתור מדינה יהודית.
ואתם אתה מדבר דמוקרטיה? נקבע בחוק לגביי תחבצ או להט''ב מה שנקבע. וכמובן גם על ידי הנציגים שנבחרו בצורה דמוקרטית על ידי העם. הם קבעו את החוקים.
כך שיהודי? זה מבורא עולם. לא המצאה של בני אדם שאין לזה שום הוכחה לעומת הדת.
כך שהיהדות והדת מכוסת מכל הכיוונים, דמוקרטית, ויהודית.
ואי אפשר לבוא בטענות לאף אחד. תיהיו מי שאתם, אל תחפרו ותקראו לכולם הומופובים רק בגלל שהם לא באותה דעה כמוכם או נגדכם. יצאתם לכולם מכל החורים.
זה מצחיק, אנחנו מדינה יהודית הריי
הרי למה הקימו את המדינה? שתיהיה מדינה יהודית עם המסורת היהודית שלנו. בן גוריון ציטט משהו מהתורה שהוא הקים את המדינה אני לא זוכר
אבל את הציטוט הזה כולם זוכרים ''אנחנו מכריזים בזאת על הקמה מדינה יהודית''..
לך לערב הסעודית נראה אם תגיד שם מילה, זו המדינה, אתה לא יכול פתאום לשנות סדרי עולם ולהעיף ולהשמיד את היהדות. ''כופים עליי''
לא, אתה מנסה לשנות משהו שנמצא בתוכנו ובעם שלנו כבר אלפי שנים, אותם ספרי תנ''ך, אותה מסורת, חוקים מינימלים כדי לשמור על הזהות שלנו בתור מדינה יהודית.
ואתם אתה מדבר דמוקרטיה? נקבע בחוק לגביי תחבצ או להט''ב מה שנקבע. וכמובן גם על ידי הנציגים שנבחרו בצורה דמוקרטית על ידי העם. הם קבעו את החוקים.
כך שיהודי? זה מבורא עולם. לא המצאה של בני אדם שאין לזה שום הוכחה לעומת הדת.
כך שהיהדות והדת מכוסת מכל הכיוונים, דמוקרטית, ויהודית.
ואי אפשר לבוא בטענות לאף אחד. תיהיו מי שאתם, אל תחפרו ותקראו לכולם הומופובים רק בגלל שהם לא באותה דעה כמוכם או נגדכם. יצאתם לכולם מכל החורים.
בן, אתה באמת טמבל, אין לי טעם להגיב על כל זה אבל אעשה זאת בלית ברירה.
1. לא כל מי שעובד משלם מיסים.
2. נו ו? גם חילונים קונים דירות, לא שזה משנה משהו, אני מדבר על מס שעובר מהמשכורות, זה שחרדים מפנקים את עצמם בדירות וזה במקרה גם תורם למדינה לא רלוונטי. אם יגבו מס על שתיית מים תגיד שהחרדים תורמים כי הם שותים מים? שטויות.
3. מה זה משנה כמה מגיע מאיפה? אני מאמין בעקרון "תרום לפי יכולתיך וקבל לפי צרכיך", רוב החילונים אחראים על חלק קטן מהמיסים, כי זה מה שהם יכולים אחרי עבודה קשה, חלק גדול מהחרדים לעומת זאת לא משלם מס כי הוא מתבטל.
4. תודה לעמותות - לא רלוונטי, חלק קטן מהחילונים עובדים בתפקידים בכירים בהייטק מה שמביא כסף רב למדינה, הרבה יותר מהכמה מיליארדים שהעמותות חוסכות, אז מה הפואנטה? רוצה תחרות חרדים נגד חילונים? החילונים מנצחים.
1. לא כל מי שעובד משלם מיסים.
2. נו ו? גם חילונים קונים דירות, לא שזה משנה משהו, אני מדבר על מס שעובר מהמשכורות, זה שחרדים מפנקים את עצמם בדירות וזה במקרה גם תורם למדינה לא רלוונטי. אם יגבו מס על שתיית מים תגיד שהחרדים תורמים כי הם שותים מים? שטויות.
3. מה זה משנה כמה מגיע מאיפה? אני מאמין בעקרון "תרום לפי יכולתיך וקבל לפי צרכיך", רוב החילונים אחראים על חלק קטן מהמיסים, כי זה מה שהם יכולים אחרי עבודה קשה, חלק גדול מהחרדים לעומת זאת לא משלם מס כי הוא מתבטל.
4. תודה לעמותות - לא רלוונטי, חלק קטן מהחילונים עובדים בתפקידים בכירים בהייטק מה שמביא כסף רב למדינה, הרבה יותר מהכמה מיליארדים שהעמותות חוסכות, אז מה הפואנטה? רוצה תחרות חרדים נגד חילונים? החילונים מנצחים.
'' כופים את האג'נדות הדתיות קיצוניות הומופוביות''
את/ה יהודי? אז אלו אג'נדות יהודיות. קצת שכחת שאת/ה נמצא במדינה יהודית מסתבר ....
''קיצוניות''
מה קיצוני? רוב העם קיצוני אם כך?
סטטיסטיקה 2017 ,רוב העם %56 הינו "מסורתי"
ומעלה %9 חרדים. %11 דתיים. %12 מסורתיים
דתיים. %24 מסורתיים, לא כל כך דתיים. %44
לא דתיים \ חילונים.
והנה עוד מבחר נתונים מן הסקר המפורסם
של מכון גוטמן - המכון הישראלי לדמוקרטיה
%94%-90 סבורים שחשוב לערוך את הטקסים היהודיים המרכזיים במעגל החיים: ברית מילה,
שבעה, בר מצווה וקדיש אחרי ההורים.
%80 מאמינים כי יש אלוקים, וכי יש גמול למעשים טובים.
%70 מאמינים כי העם היהודי הוא העם הנבחר מכל
העמים, והתורה והמצוות הן ציווי אלוקי.
%76 אוכלים בביתם אוכל כשר.
%66 מדליקים נרות שבת.
%60 עושים קידוש בשבת.
%67 אינם אוכלים חמץ בפסח.
%68 צמים בכיפור.
%61 סבורים שמדינת ישראל צריכה לפעול לכך
שהחיים הציבוריים יתנהלו בה על פי המסורת.
את/ה יהודי? אז אלו אג'נדות יהודיות. קצת שכחת שאת/ה נמצא במדינה יהודית מסתבר ....
''קיצוניות''
מה קיצוני? רוב העם קיצוני אם כך?
סטטיסטיקה 2017 ,רוב העם %56 הינו "מסורתי"
ומעלה %9 חרדים. %11 דתיים. %12 מסורתיים
דתיים. %24 מסורתיים, לא כל כך דתיים. %44
לא דתיים \ חילונים.
והנה עוד מבחר נתונים מן הסקר המפורסם
של מכון גוטמן - המכון הישראלי לדמוקרטיה
%94%-90 סבורים שחשוב לערוך את הטקסים היהודיים המרכזיים במעגל החיים: ברית מילה,
שבעה, בר מצווה וקדיש אחרי ההורים.
%80 מאמינים כי יש אלוקים, וכי יש גמול למעשים טובים.
%70 מאמינים כי העם היהודי הוא העם הנבחר מכל
העמים, והתורה והמצוות הן ציווי אלוקי.
%76 אוכלים בביתם אוכל כשר.
%66 מדליקים נרות שבת.
%60 עושים קידוש בשבת.
%67 אינם אוכלים חמץ בפסח.
%68 צמים בכיפור.
%61 סבורים שמדינת ישראל צריכה לפעול לכך
שהחיים הציבוריים יתנהלו בה על פי המסורת.
קרל
אתה קורא לי טמבל ואתה כתבת בעצמך
''החרדים מקבלים בשנה 2.5 מיליארד שקל אבל לא מחזירים שום דבר בתמורה! ברור שאני אשנא אותם, איך אפשר שלא לשנוא טפיל שרק מוצץ כסף ולא עושה שום דבר?''
''לא מחזירים שום דבר בתמורה!''
ומה אתה כותב לי? ''במקרה גם תורם למדינה לא רלוונטי''
אה, זה לא רלוונטי פתאום? מיליארדי שקלים זה סתם עבורך?
מי הטמבל כאן לא הבנתי? אין לך ערך לכסף? אתה חושב שכסף גדל על העצים? שחרדים חיים כמו מלכים באיזו וילה ומקבלים כסף ממך או מחכים לקבל כל חודש משכורת מאדון קרל?
תפעיל תמוח שלך בחייאת
אתה קורא לי טמבל ואתה כתבת בעצמך
''החרדים מקבלים בשנה 2.5 מיליארד שקל אבל לא מחזירים שום דבר בתמורה! ברור שאני אשנא אותם, איך אפשר שלא לשנוא טפיל שרק מוצץ כסף ולא עושה שום דבר?''
''לא מחזירים שום דבר בתמורה!''
ומה אתה כותב לי? ''במקרה גם תורם למדינה לא רלוונטי''
אה, זה לא רלוונטי פתאום? מיליארדי שקלים זה סתם עבורך?
מי הטמבל כאן לא הבנתי? אין לך ערך לכסף? אתה חושב שכסף גדל על העצים? שחרדים חיים כמו מלכים באיזו וילה ומקבלים כסף ממך או מחכים לקבל כל חודש משכורת מאדון קרל?
תפעיל תמוח שלך בחייאת
הנזק הכי גרוע שהחרדים עושים הוא הדמוגרפיה.
הדמוגרפיה החרדית היא אסון, בינתיים חרדים הם פחות מ15% מהאוכלוסייה אז זה יחסית לא מורגש, אבל מה יקרה כשהם יהיו שליש? האוכלוסייה תגדל באופן לא פרופורציונלי, אפילו ביחס לעכשיו, זה אומר שהמדינה לא תספיק לבנות מספיק בתי חולים ולהכשיר מספיק רופאים בשביל כל האנשים שיצוצו פה, כנל לגבי כבישים, בתי ספר ודירות.
את רוב האשמה נפיל על חרדים כמובן כי הם מביאים הכי הרבה ילדים.
הדמוגרפיה החרדית היא אסון, בינתיים חרדים הם פחות מ15% מהאוכלוסייה אז זה יחסית לא מורגש, אבל מה יקרה כשהם יהיו שליש? האוכלוסייה תגדל באופן לא פרופורציונלי, אפילו ביחס לעכשיו, זה אומר שהמדינה לא תספיק לבנות מספיק בתי חולים ולהכשיר מספיק רופאים בשביל כל האנשים שיצוצו פה, כנל לגבי כבישים, בתי ספר ודירות.
את רוב האשמה נפיל על חרדים כמובן כי הם מביאים הכי הרבה ילדים.
כן
כשאין לך מה להגיד אתה אומר ''לא רלוונטי'' חחח איזה מצחיק
למי אכפת מי עובד בהייטק ומי לא?! חחח מה למען השם .. על מה אתה מדבר? למי זה מזיז אם בן אדם עם כובע וחליפה שחורה עובד בהייטק או שזה בן אדם עם לבוש פשוט? מה עובר עליך בן אדם....
למה אתה לא לומד תורה אז? בוא תענה לי על השאלה מנגד
למה הם חייבים להיות בהייטק או ברפואה, אבל אתה לא צריך ללמוד תורה אם כך?
אסור להם להיות בהייטק. זו עבודה עם מחשבים ואולי אנשים גם שלבושים לא צנוע אם יש מישהי איתם בחברה פתאום. סתם הבאתי דוגמאות. זה אסור להם תפעיל את ההגיון. אם הם לא נמצאים ברפואה או הייטק יש סיבה לכך. יש מצוות וחוקים וזכותם לחשוב ולחיות כך.
כמו שאתה לא רוצה ללמוד תורה הם לא רוצים להיות בהייטק. מה הבעיה בזה?
אה, החרדים מתבטלים?
בוא נראה אותך פותח ספר ולומד 12 שעות ביום מהבוקר עד הלילה, זה בלתי אינושי. זה מתבטלים? צריכים לגדל קרוב ל10 ילדים זה מתבטלים? כמה שטויות אתה מדבר..
למי אכפת מי עובד בהייטק ומי לא?! חחח מה למען השם .. על מה אתה מדבר? למי זה מזיז אם בן אדם עם כובע וחליפה שחורה עובד בהייטק או שזה בן אדם עם לבוש פשוט? מה עובר עליך בן אדם....
למה אתה לא לומד תורה אז? בוא תענה לי על השאלה מנגד
למה הם חייבים להיות בהייטק או ברפואה, אבל אתה לא צריך ללמוד תורה אם כך?
אסור להם להיות בהייטק. זו עבודה עם מחשבים ואולי אנשים גם שלבושים לא צנוע אם יש מישהי איתם בחברה פתאום. סתם הבאתי דוגמאות. זה אסור להם תפעיל את ההגיון. אם הם לא נמצאים ברפואה או הייטק יש סיבה לכך. יש מצוות וחוקים וזכותם לחשוב ולחיות כך.
כמו שאתה לא רוצה ללמוד תורה הם לא רוצים להיות בהייטק. מה הבעיה בזה?
אה, החרדים מתבטלים?
בוא נראה אותך פותח ספר ולומד 12 שעות ביום מהבוקר עד הלילה, זה בלתי אינושי. זה מתבטלים? צריכים לגדל קרוב ל10 ילדים זה מתבטלים? כמה שטויות אתה מדבר..
''את רוב האשמה נפיל על חרדים כמובן כי הם מביאים הכי הרבה ילדים.''
טוב, אז נמנע מהם להביא ילדים...
אולי נמנע מהם לנשום גם?
צובט לך בלב אה? או שאתה סתם טרולר?
טוב, אז נמנע מהם להביא ילדים...
אולי נמנע מהם לנשום גם?
צובט לך בלב אה? או שאתה סתם טרולר?
^ חחח העבודה הזו לא תורמת לאף אחד חוץ מעצמם.
ה10 ילדים שהם מביאים זו אשמתם ובעיה שלהם.
תפסיק להקטין ראש, אתה מדבר שטויות.
ה10 ילדים שהם מביאים זו אשמתם ובעיה שלהם.
תפסיק להקטין ראש, אתה מדבר שטויות.
לא לא נמנע מהם להביא ילדים, נמנע מהם להשריץ ילדים, יש הבדל.
הם לא יכולים לבטל את מצעד הגאווה אך יכולים להרחיב את החוק נגד עירום ומיניות ברחוב שאגב גם עכשיו קיים
"כשאין לך מה להגיד אתה אומר ''לא רלוונטי'' חחח איזה מצחיק"
לא כי זה באמת לא רלוונטי.
ואם אני אגיד לך שהחילונים שותים יותר סודה מאשר חרדים (סתם דוגמה) מה אתה תגיד? לא רלוונטי.
לא כי זה באמת לא רלוונטי.
ואם אני אגיד לך שהחילונים שותים יותר סודה מאשר חרדים (סתם דוגמה) מה אתה תגיד? לא רלוונטי.
כשאומרים דברים שלא קשורים לטענה שלי אני אגיד לא רלוונטי,
אגב גם הסברתי למה זה לא רלוונטי אבל התעלמת, כמה נוח.
אגב גם הסברתי למה זה לא רלוונטי אבל התעלמת, כמה נוח.
אני מקווה שלא.
הומופוביה ב2022.
זו ישראל היפה והאדירה שבה אנחנו כל כך גאים, הפנינה הדמוקרטית של המזרח התיכון. פלורליזם, עד שמישהו שונה ממך. קידמה, רק כשזה מקדם אותך. מה יבדיל אותנו עכשיו משאר הדיקטטורות שמקיפות אותנו? מדינה שנשלטת על ידי דת בין מדינות אחרות שנשלטות על ידי דת שונה, במשותף כולן שונאות אהבה.
אנשים מפחדים ממה שהם לא מכירים, מאי הידיעה. אדם הומופוב תמיד יגיע מבית הומופובי. אולי הדחיה שהוא מקרין כלפי הקהילה הגאה היא בעצם השתקפות של השנאה שלו כלפי עצמו. אולי הוא מפחד לגלות שהוא עצמו גיי אם הוא יתן לזה מקום, וינודה בידי משפחתו, חבריו, יזרק למציאות בה הוא אזרח סוג ד. מחקרים הוכיחו את הטענה, לא פעם ולא פעמיים. הוא פוחד ממציאות בה הוא לא יוכל לממש את עצמו כבן זוג, כאיש משפחה, אפילו ללכת ברחוב ולהראות לעולם שלמרות הכאב הוא גאה- הוא לא יוכל.
זה העתיד של מדינת ישראל. מדינת ישראל היפה. המתקדמת. הפנינה של המזרח התיכון. מדינת ישראל ההומופובית.
הומופוביה ב2022.
זו ישראל היפה והאדירה שבה אנחנו כל כך גאים, הפנינה הדמוקרטית של המזרח התיכון. פלורליזם, עד שמישהו שונה ממך. קידמה, רק כשזה מקדם אותך. מה יבדיל אותנו עכשיו משאר הדיקטטורות שמקיפות אותנו? מדינה שנשלטת על ידי דת בין מדינות אחרות שנשלטות על ידי דת שונה, במשותף כולן שונאות אהבה.
אנשים מפחדים ממה שהם לא מכירים, מאי הידיעה. אדם הומופוב תמיד יגיע מבית הומופובי. אולי הדחיה שהוא מקרין כלפי הקהילה הגאה היא בעצם השתקפות של השנאה שלו כלפי עצמו. אולי הוא מפחד לגלות שהוא עצמו גיי אם הוא יתן לזה מקום, וינודה בידי משפחתו, חבריו, יזרק למציאות בה הוא אזרח סוג ד. מחקרים הוכיחו את הטענה, לא פעם ולא פעמיים. הוא פוחד ממציאות בה הוא לא יוכל לממש את עצמו כבן זוג, כאיש משפחה, אפילו ללכת ברחוב ולהראות לעולם שלמרות הכאב הוא גאה- הוא לא יוכל.
זה העתיד של מדינת ישראל. מדינת ישראל היפה. המתקדמת. הפנינה של המזרח התיכון. מדינת ישראל ההומופובית.
איזו עבודה לא תורמת חוץ מלעצמם?
תורה? זכותך לחשוב כך אין בעיה, עדיין לא ענית לי על מלא שאלות וטענות, רק זורק שטויות לאוויר ואני קוטל אותך מנגד עם דוגמאות וטענות באותה מידה.
כשאתה תתחיל ללמוד תורה, הם ילכו להייטק.
10 ילדים, זכותם, וגם בעיה שלהם, אז תן להם לחיות בשקט. זה שיש לך ראש אפל וחשוך זו לא אשמת אף אחד כאן.
תורה? זכותך לחשוב כך אין בעיה, עדיין לא ענית לי על מלא שאלות וטענות, רק זורק שטויות לאוויר ואני קוטל אותך מנגד עם דוגמאות וטענות באותה מידה.
כשאתה תתחיל ללמוד תורה, הם ילכו להייטק.
10 ילדים, זכותם, וגם בעיה שלהם, אז תן להם לחיות בשקט. זה שיש לך ראש אפל וחשוך זו לא אשמת אף אחד כאן.
קרל, את השפיטה שלך לאחר המוות אתה תקבל, אל תדאג.
ולא בגלל שאתה לא שומר מצוות או לא מאמין, בגלל השנאת חינם שלך, אתה מונע על ידי כוחות רשעיים.
ולא בגלל שאתה לא שומר מצוות או לא מאמין, בגלל השנאת חינם שלך, אתה מונע על ידי כוחות רשעיים.
אנונימי
כל ההומופובים
מצד אחד אני מבינה למה אתם לא אוהבים את המצעד, יש שם אנשים שמתלבשים חסוף ואולי לדעתי זאת לא סיבה לשנוא אותו אבל אני רואה למה לצד אחר זה יכול להיות לא נעים.
אז הדרך שהם עושים את זה לא מכבדת, אבל זה לא אומר שזה לא הכרחי. אלה אנשים שלוקחים מהם זכויות אדם בסיסיות שכל אחד אמור לקבל, אנשים שמתנהגים אלהם בזלזול כאילו הם לא בני אדם. אז זה הכרחי מאוד, עצוב לי שיש פה אנשים שלא חושבים ככה
מצד אחד אני מבינה למה אתם לא אוהבים את המצעד, יש שם אנשים שמתלבשים חסוף ואולי לדעתי זאת לא סיבה לשנוא אותו אבל אני רואה למה לצד אחר זה יכול להיות לא נעים.
אז הדרך שהם עושים את זה לא מכבדת, אבל זה לא אומר שזה לא הכרחי. אלה אנשים שלוקחים מהם זכויות אדם בסיסיות שכל אחד אמור לקבל, אנשים שמתנהגים אלהם בזלזול כאילו הם לא בני אדם. אז זה הכרחי מאוד, עצוב לי שיש פה אנשים שלא חושבים ככה
''"כשאין לך מה להגיד אתה אומר ''לא רלוונטי'' חחח איזה מצחיק"
לא כי זה באמת לא רלוונטי.
ואם אני אגיד לך שהחילונים שותים יותר סודה מאשר חרדים (סתם דוגמה) מה אתה תגיד? לא רלוונטי.''
לא לא לא, אל תנסה להציג דוגמה ''סותרת'' כשהיא לא סותרת ולא מציגה כאן שום דבר.
זה כסף. למי אכפת אם זה חילונים משלמים יותר או חרדים? מן הסתם חילונים הם יותר במדינה.
אבל כסף זה כסף. והולכים מיליארדי שקלים מכיסי החרדים למדינה. וזו עובדה.
מה קשור לחילונים שותים יותר סודה מאשר חרדים?
זה כסף.... כסף! אמרת הם לא נותנים שום דבר בחזרה, אבל הוכחתי לך שכן...
לא כי זה באמת לא רלוונטי.
ואם אני אגיד לך שהחילונים שותים יותר סודה מאשר חרדים (סתם דוגמה) מה אתה תגיד? לא רלוונטי.''
לא לא לא, אל תנסה להציג דוגמה ''סותרת'' כשהיא לא סותרת ולא מציגה כאן שום דבר.
זה כסף. למי אכפת אם זה חילונים משלמים יותר או חרדים? מן הסתם חילונים הם יותר במדינה.
אבל כסף זה כסף. והולכים מיליארדי שקלים מכיסי החרדים למדינה. וזו עובדה.
מה קשור לחילונים שותים יותר סודה מאשר חרדים?
זה כסף.... כסף! אמרת הם לא נותנים שום דבר בחזרה, אבל הוכחתי לך שכן...
אמאלה צחקתי מרוב תגובות מפגרות שהיו כאן.
קודם כל מצעד הגאווה להומופובים שלא היו שם בחיים ממש לא מלא עירום.
כן אתם לא הולכים ברחוב כמה אתם אוהבים נשים וגם הם לא צועקים את המשיכה שלהם. הם צועקים כמה הם גאים בעצמם למרות כל האנשים כמוכם שמנסים לעשות מהם גועליים ושם חזקים יותר מזה ויודעים מה הם ושהם ראויים לאהבה.
מי שמשווה אהבה חד מינית להומופוביה חולה בראש כי גייז לא פוגעים באף אחד זאת אהבה הדדית טבעית וגנטית שיש גם בטבע לא כפייה או סטייה.
קודם כל מצעד הגאווה להומופובים שלא היו שם בחיים ממש לא מלא עירום.
כן אתם לא הולכים ברחוב כמה אתם אוהבים נשים וגם הם לא צועקים את המשיכה שלהם. הם צועקים כמה הם גאים בעצמם למרות כל האנשים כמוכם שמנסים לעשות מהם גועליים ושם חזקים יותר מזה ויודעים מה הם ושהם ראויים לאהבה.
מי שמשווה אהבה חד מינית להומופוביה חולה בראש כי גייז לא פוגעים באף אחד זאת אהבה הדדית טבעית וגנטית שיש גם בטבע לא כפייה או סטייה.
כשלהטבים יסיימו להתפעל בחטאים שלהם אף אחד לא ישנא אותם, למה? כי הם לא יהיו "להטבים", הם יהיו אנשים מן המניין עם העדפות מיניות שהם ישמרו לעצמם.
אנונימי
moonchilq
המושג הזה של הלהט''ב צץ בשנים האחרונות יותר.
סביר להניח אם תלכו 30 שנה אחורה ותעברו בין מבוגרים בני 50 ו60, תמצאו בודדים ביותר שהם בכלל היו להט''ב.
זה פשוט בשנים האחרונות.
הדת, היהדות, בכל מדינה כמעט כולל מוסלמית, קדמה לכם, קדמה למצעדים, היו חוקים, הייתה ויש מסורת, יש רוב לעם.
זו לא דיקטטורה. זו דמוקרטיה שנבחרה על ידי הרוב וכך נקבעו החוקים.
את ולא אף אחד לא שונה ממני, פשוט הפכתם אתזה ל''חובה'' לאהוב אתכם ''חובה'' לכבד אתכם ''חובה לא לבטל את המצעדים'' ''מי שאומר מילה עלינו הוא חרא פרטמטיבי עם דעות חשוכות'' נתלה דגלים בכל מקום, נעשה מצעדים בירושלים עם כיפות ומגן דוד של הלהט''ב, נפיץ את זה בכל מקום בטלוויזיה ותוכניות ילדים, נלך לבתי הספר לעשות הרצאות על למה לאהוב אותנו ולכבד את האחר...
וזה יוצא מכל חור. זה לא היה ככה פעם, זה למה הרוב נגדכם, את צריכה להבין את זה, משהו שמקובל בחברה ובעולם על ידי הרוב זה איש ואישה. זה מוכח. האיש עם האישה קורה יותר מאשר איש ואיש. או אישה ואישה. ואיש ואישה מביאים ילדים בצורה הטבעית שכך הם נבראו.
אני לא שונא אתכם, אבל מצד שני אני יכול להבין אנשים ששונאים אתכם או יוצאים עליכם. יש לזה מלא סיבות מוצדקות. אתם לא בראש הפירמידה.
המושג הזה של הלהט''ב צץ בשנים האחרונות יותר.
סביר להניח אם תלכו 30 שנה אחורה ותעברו בין מבוגרים בני 50 ו60, תמצאו בודדים ביותר שהם בכלל היו להט''ב.
זה פשוט בשנים האחרונות.
הדת, היהדות, בכל מדינה כמעט כולל מוסלמית, קדמה לכם, קדמה למצעדים, היו חוקים, הייתה ויש מסורת, יש רוב לעם.
זו לא דיקטטורה. זו דמוקרטיה שנבחרה על ידי הרוב וכך נקבעו החוקים.
את ולא אף אחד לא שונה ממני, פשוט הפכתם אתזה ל''חובה'' לאהוב אתכם ''חובה'' לכבד אתכם ''חובה לא לבטל את המצעדים'' ''מי שאומר מילה עלינו הוא חרא פרטמטיבי עם דעות חשוכות'' נתלה דגלים בכל מקום, נעשה מצעדים בירושלים עם כיפות ומגן דוד של הלהט''ב, נפיץ את זה בכל מקום בטלוויזיה ותוכניות ילדים, נלך לבתי הספר לעשות הרצאות על למה לאהוב אותנו ולכבד את האחר...
וזה יוצא מכל חור. זה לא היה ככה פעם, זה למה הרוב נגדכם, את צריכה להבין את זה, משהו שמקובל בחברה ובעולם על ידי הרוב זה איש ואישה. זה מוכח. האיש עם האישה קורה יותר מאשר איש ואיש. או אישה ואישה. ואיש ואישה מביאים ילדים בצורה הטבעית שכך הם נבראו.
אני לא שונא אתכם, אבל מצד שני אני יכול להבין אנשים ששונאים אתכם או יוצאים עליכם. יש לזה מלא סיבות מוצדקות. אתם לא בראש הפירמידה.
זה שהוא מתנגד, לא אומר שהוא יכול לבטל.
הם לא יכולים.
הם גם לא על איך אנשים יתלבשו, או יסגרו מועדונים או לא יודעת מה.
ביבי היה כבר ראש ממשלה וכל זה לא קרה, אם הלחץ בגלל בן גביר, הוא רוצה להיות שר ביטחון.
הם לא יכולים לבטל את כל זה.
הם לא יכולים.
הם גם לא על איך אנשים יתלבשו, או יסגרו מועדונים או לא יודעת מה.
ביבי היה כבר ראש ממשלה וכל זה לא קרה, אם הלחץ בגלל בן גביר, הוא רוצה להיות שר ביטחון.
הם לא יכולים לבטל את כל זה.
טוב היו תקופות שהם לא "התפעלו"ֶבחטאים שלהם, עזר? לא שנאו אותם במקרה?:)^^
^^^בגלל אנשים כמוך קיים מצעד הגאווה. כי אתה קורא לאהבה שלנו חטא. כשאתה ואנשים כמוך תסיימו לקרוא לנו בשמות, נפסיק להתפעל באהבה שלנו.
אני חושבת שכן, והלוואי.
גם זה שהיו פחות להט"בים זה ברור. פעם אנשים פחדו לצאת מהארון מי היה מעז לעשות דבר כזה. אם היום יש כלכך הרבה הומופובים לפחות רובם עברייני מקלדת. בתקופה של פעם היו חותכים להם את הראש.
בן היקר, אתה באמת חשוך וזה כואב לראות נער ככ צעיר שמלא בככ הרבה שנאה. מתארת לעצמי כמה אתה בטח שונא את עצמך כדי להקרין את זה החוצה.
חשבתי שמי שאמר אהבת לרעך כמוך היה התורה, לא?
חשבתי שמי שאמר אהבת לרעך כמוך היה התורה, לא?
אני חרדי
ותתפלאו לשמוע
שאני אדם ככל האדם
רק עם אמונה
יש לי תיק במס הכנסה
ואני משלם מסים הרבה יותר מיתר בני גילי החילונים
יש לי נטיות מיניות כמו לכל אחד ואחת
ואני בהחלט לא נגד להטהב
ותתפלאו לשמוע
שאני אדם ככל האדם
רק עם אמונה
יש לי תיק במס הכנסה
ואני משלם מסים הרבה יותר מיתר בני גילי החילונים
יש לי נטיות מיניות כמו לכל אחד ואחת
ואני בהחלט לא נגד להטהב
לא יודעת , אבל נקווה שלא
לא, אי אפשר.
לכל דבר צריכה להיות הצדקה משפטית ולא תמיד היא תקבל את העמדה הפוליטית.
משמע, הממשלה לא יכולה לעשות כל דבר. זאת עובדה ולא חסרים מקרים שבהם בג"ץ פסל חוקים והחלטות ממשלה.
תהיו בטוחים שמצעדי הגאווה ישארו כפי שהם, רק עם יותר ביטחון למשתתפי המצעד.
לכל דבר צריכה להיות הצדקה משפטית ולא תמיד היא תקבל את העמדה הפוליטית.
משמע, הממשלה לא יכולה לעשות כל דבר. זאת עובדה ולא חסרים מקרים שבהם בג"ץ פסל חוקים והחלטות ממשלה.
תהיו בטוחים שמצעדי הגאווה ישארו כפי שהם, רק עם יותר ביטחון למשתתפי המצעד.
אני קורא גם לאמא ובן ששוכבים חטא
אז צריך לעשות את זה? מה קשר?
ואת קוראת למשהו שאת מכירה בחיים גם גועל נפש, אז צריך ללכת ולעשות דווקא ולעשות מצעד?
תאמיני לי ללא המצעדים היה הרבה פחות שנאה והייט וכל מה שעשו לכם עד היום. תיהיו גאים אין בעיה, אבל למה המצעדים הללו?
אילו שמות אנחנו קוראים לכם? אתם פועלים ועושים מצעדים ומנסים לשטוף את המוח של אנשים והבאתם בעבר לבית ספר שלי לכיתה נציג בשביל לשטוף לי תמוח על למה לאהוב את הלהט''ב, ואתם מצפים שנפסיק לקרוא לכם בשמות או שאנשים אחרים ''ישנאו אתכם''
קחי טיפ לחיים, אל תעשו דברים בחיים שגורמים לכעס של אחרים ואז תתפעלו למה שונאים אתכם או כועסים עליכם.
אז צריך לעשות את זה? מה קשר?
ואת קוראת למשהו שאת מכירה בחיים גם גועל נפש, אז צריך ללכת ולעשות דווקא ולעשות מצעד?
תאמיני לי ללא המצעדים היה הרבה פחות שנאה והייט וכל מה שעשו לכם עד היום. תיהיו גאים אין בעיה, אבל למה המצעדים הללו?
אילו שמות אנחנו קוראים לכם? אתם פועלים ועושים מצעדים ומנסים לשטוף את המוח של אנשים והבאתם בעבר לבית ספר שלי לכיתה נציג בשביל לשטוף לי תמוח על למה לאהוב את הלהט''ב, ואתם מצפים שנפסיק לקרוא לכם בשמות או שאנשים אחרים ''ישנאו אתכם''
קחי טיפ לחיים, אל תעשו דברים בחיים שגורמים לכעס של אחרים ואז תתפעלו למה שונאים אתכם או כועסים עליכם.
מה גם שאם אתה חושב שהיו פחות גייז, אתה ככ מצחיק. היו חוקים בזמנו שקבעו שאדם שהיה גיי בציבור יקבל שנות מאסר ועבודה קשה ולפני זה גם מוות, רק אמיץ או מטורף היה יוצא מהארון. מה גם שכולנו על ספקטרום.
אתה לא עוזר לעצמך עם הטענה הזו.
אתה לא עוזר לעצמך עם הטענה הזו.
הם עושים את המצעדים בגלל ששונאים אותם הם לא היו עושים את המצעדים בכלל אן לא ניו כל כל הרבה הומופובים
moonchilq
את מבינה מה הבעיה?
לא ניסית לקרוא או להבין אפילו, את לא מנסה לרדת לסוף דעתי, את לא מנסה לנהל דיון כמו שצריך.
אמרתי לך שאני לא שונא אותך ואין לי בעיה להיות חבר טוב שלך או לארח אותך בביתי באהבה ובחום. הומופוב לא היה עושה את זה.
אני חשוך? מלא שנאה? אני מקיים ''ואהבת לרעך כמוך'' כמה שאני יכול, זה שאני נגד הדעות שלך הופך אותי לחשוך או מלא שנאה?
אני לא שונא את עצמי...
שוב מאיפה הבאת את הטענות האלה? מתוך פחד וחרדה של התגוננות ממה שכתבתי? אי אפשר לנהל דיון נורמלי מאשר ישר לצאת על הבן אדם? מבינה מה הבעיה אצלכם...
את מבינה מה הבעיה?
לא ניסית לקרוא או להבין אפילו, את לא מנסה לרדת לסוף דעתי, את לא מנסה לנהל דיון כמו שצריך.
אמרתי לך שאני לא שונא אותך ואין לי בעיה להיות חבר טוב שלך או לארח אותך בביתי באהבה ובחום. הומופוב לא היה עושה את זה.
אני חשוך? מלא שנאה? אני מקיים ''ואהבת לרעך כמוך'' כמה שאני יכול, זה שאני נגד הדעות שלך הופך אותי לחשוך או מלא שנאה?
אני לא שונא את עצמי...
שוב מאיפה הבאת את הטענות האלה? מתוך פחד וחרדה של התגוננות ממה שכתבתי? אי אפשר לנהל דיון נורמלי מאשר ישר לצאת על הבן אדם? מבינה מה הבעיה אצלכם...
^כל מה שאמרת עכשיו עובדתית לא נכון. פעם השנאה ללהטב הייתה הרבה יותר גדולה גם בלי המצעדים כי כל הקטע זה לעשות מלהטב לא ביג דיל ולהילחם על הזכויות. אתם שוב משווים דברים כמו גילוי עריות לאהבה שהיא לגמרי נורמלית טבעית והדדית. הכעס בא רק ממכם.
מקווה שכן למה המצעדים האלה זה נהיה גועל נפש עבר כל גבול
שואל השאלה:
mr. cohen
יש לך נקודה מאוד טובה, אבל הקטע שהם רוצים לשנות מאוד את הרשות השופטת אך גם זה אני לא יודעת כמה זה אפשרי וכמה זמן זה יכול לקחת
mr. cohen
יש לך נקודה מאוד טובה, אבל הקטע שהם רוצים לשנות מאוד את הרשות השופטת אך גם זה אני לא יודעת כמה זה אפשרי וכמה זמן זה יכול לקחת
אנונימית
לא, זה בגלל שהיום יש יותר אומץ ותמיכה מאנשים מפעם אז פחות מפחדים :)
לא מבינה מה כל ההתייפייפות בנוגע לימין וכל נושא הלהטב
ידוע שזה אסור בתורה, למה אתם חושבים שהם יעודדו את זה?
אני בעד שכל אחד יעשה מה שבא לו, לא אכפת לי באמת
אבל אל תצפו לדברים לא אפשריים
לשאלתך- לא חושבת שאפשר לשנות את המצעד
ידוע שזה אסור בתורה, למה אתם חושבים שהם יעודדו את זה?
אני בעד שכל אחד יעשה מה שבא לו, לא אכפת לי באמת
אבל אל תצפו לדברים לא אפשריים
לשאלתך- לא חושבת שאפשר לשנות את המצעד
בתכלס בממשלה יכולים לבטל את מצעד הגאווה אבל כל הקטע של מצעד הגאווה שזה אמור להיות הפגנה כדי שיהיו זכויות ללהטבים כמו שיש זכויות להטרוסקסואלים...
כן ומקווה שלא
מומלץ
אמן ויבטלו
אני לא תומך בלהט"ב ולא תומך בגאווה כי זה ממש לא משהוא שצריך להתגאות בו אלא אם כבר להתביש בו.לפי דעתי צריך לבטל את מצעד הבושה הזה זוהי מדינה יהודית שהושתתה על עקרונות של היהדות ולא עוד מדינה כמו ארצות הברית מדינה יהודית-לעם היהודי.
הנה מלל מעניין של אטבריאן עם דגש עבור השאלה למשפט הראשון
בעשור של נתניהו המהפכה הלהט"בית פרצה את גבולות תל אביב והגיעה עד לביתה של מסעודה משדרות.
בעשור של נתניהו הוקמו יותר תחנות משטרה בישובים ערבים מאשר בכל שאר העשורים.
בעשור של נתניהו נהרגו הכי פחות ישראלים ברחובות מפיגועי טרור.
בעשור של נתניהו נהרגו גם הכי פחות חיילים בפעולות צבאיות.
העשור של נתניהו הוא העשור הראשון בו צומצמו הפערים החברתיים והכלכליים בישראל.
העשור של נתניהו הביא יציבות ובשנים מסויימות אפילו ירידה במחירי הנדל"ן.
בעשור של נתניהו נבנתה חומה שמנעה מישראל להפוך למדינת כל מסתנניה, חומה שהוא בנה על אפם וחמתם של בכירים ממערכת הבטחון.
בעשור של נתניהו נשבר באופן היסטורי החרם הערבי על מדינת ישראל.
בעשור של נתניהו ישראל צלחה 3 משברים כלכליים עולמיים קשים מבלי להניד עפעף.
בעשור של נתניהו אף אחד לא דיבר ברצינות על מדינה פלסטינית או חלוקת שטחים.
בעשור של נתניהו ישראל דורגה במקום השמיני כמעצמה עולמית.
רק בעשור של נתניהו ישראל הצליחה להשתחל למועדון הoecd היוקרתי.
בעשור של נתניהו "הנסיכים" של הליכוד פינו את מקומם לטובת מזרחים מהפריפריה שעבדו קשה והגיעו לקדמת הבמה הפוליטית.
בעשור של נתניהו התקשורת הייתה ביקורתית ובועטת מתמיד ואף אחד לא ניסה להשתיק אותה.
בעשור של נתניהו האופוזיציה זכתה ליחס מכבד וראוי, ייצוג הולם בוועדות, חקיקה דמוקרטית והתנהלות סובלנית במליאה.
בעשור של נתניהו אף פוליטיקאי לא ניסה לצנזר את הרשתות.
בעשור של נתניהו ישראל פיתחה קשרי סחר עם עוד ועוד מדינות חדשות.
בעשור של נתניהו אזרחים רגילים מכל העולם ידעו איך קוראים לראש ממשלת ישראל.
העשור של נתניהו היטיב עם נשים, עם להט"בים, עם חרדים וערבים, חילונים מהמרכז וילדים מהפריפריה.
הוא היטיב עם אלה שיש להם, עם אלה שאין להם, עם אלה שבוחרים בו ועם אלה שמתעבים את האדמה עליה הוא דורך. העשור של נתניהו לא היה מושלם אבל לפי כל המדדים הוא היה העשור הטוב ביותר מאז קום המדינה.
כבר למעלה משלוש שנים התנופה של ישראל נעצרה בגלל ממשלות השיתוק והשינוי.
קבלן הביצוע הכי טוב שהיה לכם חוזר להגה, תנו לו לעבוד ומילת הרגעה למאוכזבי השמאל - אנא אפסנו את ההיסטריה: נתניהו ימשיך להצעיד אתכם קדימה ואתם תמשיכו לקלל אותו בבתי הקפה.
זה הדיל והוא לא ישתנה.
עולם כמנהגו ימשיך לנהוג.
המאסטר חזר.
תודה לאל.
בעשור של נתניהו המהפכה הלהט"בית פרצה את גבולות תל אביב והגיעה עד לביתה של מסעודה משדרות.
בעשור של נתניהו הוקמו יותר תחנות משטרה בישובים ערבים מאשר בכל שאר העשורים.
בעשור של נתניהו נהרגו הכי פחות ישראלים ברחובות מפיגועי טרור.
בעשור של נתניהו נהרגו גם הכי פחות חיילים בפעולות צבאיות.
העשור של נתניהו הוא העשור הראשון בו צומצמו הפערים החברתיים והכלכליים בישראל.
העשור של נתניהו הביא יציבות ובשנים מסויימות אפילו ירידה במחירי הנדל"ן.
בעשור של נתניהו נבנתה חומה שמנעה מישראל להפוך למדינת כל מסתנניה, חומה שהוא בנה על אפם וחמתם של בכירים ממערכת הבטחון.
בעשור של נתניהו נשבר באופן היסטורי החרם הערבי על מדינת ישראל.
בעשור של נתניהו ישראל צלחה 3 משברים כלכליים עולמיים קשים מבלי להניד עפעף.
בעשור של נתניהו אף אחד לא דיבר ברצינות על מדינה פלסטינית או חלוקת שטחים.
בעשור של נתניהו ישראל דורגה במקום השמיני כמעצמה עולמית.
רק בעשור של נתניהו ישראל הצליחה להשתחל למועדון הoecd היוקרתי.
בעשור של נתניהו "הנסיכים" של הליכוד פינו את מקומם לטובת מזרחים מהפריפריה שעבדו קשה והגיעו לקדמת הבמה הפוליטית.
בעשור של נתניהו התקשורת הייתה ביקורתית ובועטת מתמיד ואף אחד לא ניסה להשתיק אותה.
בעשור של נתניהו האופוזיציה זכתה ליחס מכבד וראוי, ייצוג הולם בוועדות, חקיקה דמוקרטית והתנהלות סובלנית במליאה.
בעשור של נתניהו אף פוליטיקאי לא ניסה לצנזר את הרשתות.
בעשור של נתניהו ישראל פיתחה קשרי סחר עם עוד ועוד מדינות חדשות.
בעשור של נתניהו אזרחים רגילים מכל העולם ידעו איך קוראים לראש ממשלת ישראל.
העשור של נתניהו היטיב עם נשים, עם להט"בים, עם חרדים וערבים, חילונים מהמרכז וילדים מהפריפריה.
הוא היטיב עם אלה שיש להם, עם אלה שאין להם, עם אלה שבוחרים בו ועם אלה שמתעבים את האדמה עליה הוא דורך. העשור של נתניהו לא היה מושלם אבל לפי כל המדדים הוא היה העשור הטוב ביותר מאז קום המדינה.
כבר למעלה משלוש שנים התנופה של ישראל נעצרה בגלל ממשלות השיתוק והשינוי.
קבלן הביצוע הכי טוב שהיה לכם חוזר להגה, תנו לו לעבוד ומילת הרגעה למאוכזבי השמאל - אנא אפסנו את ההיסטריה: נתניהו ימשיך להצעיד אתכם קדימה ואתם תמשיכו לקלל אותו בבתי הקפה.
זה הדיל והוא לא ישתנה.
עולם כמנהגו ימשיך לנהוג.
המאסטר חזר.
תודה לאל.
אנונימי
החמוצים של התשקורת ממשיכים להטעות אתכם
אנונימי
מה הקשר דת שוביניסטית, אם מישהו חושב שיש ספק של שוביניזם או גזענות או שנאה בדת היהודית הוא שטוף מוח.
מבחינה חוקית זה אפשרי, וזה משהו שצריך לעשות, אז חבל אם לא, כי זאת בושה ולא גאווה.
זה לא משהו שאנחנו לא מסיכמים על זה רק מדעתנו האישית, זה משהו שהקב"ה נגד זה והם מורדים בו.
אז מי שבעד מה שאלוקים אסר- הוא המסית, הוא המורד.
לא במי שמומה נגד רמיסת כבודו של מלך העולם.
זה לא משהו שאנחנו לא מסיכמים על זה רק מדעתנו האישית, זה משהו שהקב"ה נגד זה והם מורדים בו.
אז מי שבעד מה שאלוקים אסר- הוא המסית, הוא המורד.
לא במי שמומה נגד רמיסת כבודו של מלך העולם.
אנונימי
מקסימום יהפכו את זה ממצעד הגאווה למחאת הגאווה
את תדאגי לא יפטרו מאיתנו בכזאת קלות
את תדאגי לא יפטרו מאיתנו בכזאת קלות