6 תשובות
לאט לאט אתה תתרגל אל תמהר
בהצלחה לך, נסה לאט לאט.זה בטח לא פשוט עבורך אחרי שהתרגלת ליחס שלילי מאנשים שלא קבלו אותך בתור להטב גיי והתרגלת שלא אוהבים ומקבלים אותך ומכבדים אותך ואת הבחירות שלך בחיים כנראה שזה פשוט לא קל להתרגל לזה שכולם נחמדים אליך ואוהבים אותך וכל זה, ייקח זמן אבל נסה להכיר שם אנשים כמוך, אני די בטוחה שתמצא אנשים שעברו אותם דברים קשים כמוך וגם להם היה קשה בהתחלה עד שהצליחו למצוא חברים או בני זוגות ובנות זוגות ומשפחה חדשה וגאווה , לוקח זמן להתרגל לזה, מרוב שהיית בסביבה שלילית לא קל להיות במקום חיובי אולי אתה מפחד או לא יודעת, בכל מקרה בהצלחה בחיים החדשים שלך ומציאת חברים ובן זוג אם אתה רוצה זוגיות ממישהו .
בהצלחה שמחה בשבילך אתה תתרגל
אנונימי
איזה חמוד בהצלחה
אנונימית
תרגע הכל טוב לכולם מגיע לכבל יחס כזה
בהצלחה!!
באותו הנושא: