4 תשובות
תלוי איזו טירונות
יש שבתות שיוצאים ויש שבתות שסוגרים
לרוב שבת ראשונה יוצאים הביתה
שבת ראשונה יוצאים הביתה.
עכשיו זה תלוי איזו הכשרה את וכו..
אני יצאתי 12 2 בטירונות וגם היה לי 21..
זה תלוי בקורס סגל ותקופה מצב מדיני
אצלי בקורס סגרו 21
ולרוב סוגרים שבת אחת
נו ברור שזה תלוי בתפקיד. ויש תפקידים שמשתנים, הקורס שלי היה שונה משל המפקדות שלי, שהן היו סוגרות קבוע ולנו היה 3 פעמים. והבנות שהתגייסו אחריי בכלל לא סוגרות