7 תשובות
כל עוד את יכולה לספוג את הכאב זה סבבה
כן אבל קחי בחשבון שזאת תהיה החלמה די קשה ואת לא תוכלי לישון על האוזן ותעשי את זה רק במקום שהוא ממש מקצועי ועם מחט
אני חושבת שאם את מחטאה זה בסדר אבל את צריכה לשאול את מי שעושה לך את העגיל שתהיה לך תשובה יותר מדויקת
זה בסדר אבל הייתי ממליצה שתחכה קצת בין עגיל לעגיל
שואל השאלה:
כמה לחכות בערך?
אנונימית
^חודש, עד העגיל הראשון מחלים