4 תשובות
עם את לא אוהבת אותו על תהיי איתו
כי אז זה סתם לשחק באנשים
כן, אם את לא מחבבת אותו עדיף שתדחי אותו וזהו.
תלוי איך את מרגישה לגבי זה
תהיי כנה עם עצמך ואיתו ובכמה שיותר עדינות :)
אם את לא אוהבת אותו תחתכי איתו