4 תשובות
שאת מעדיפה שתקררו את הקשר , שאת לא מרגישה שזה עושה לך טוב ואת מצטערת שזה ככה.
תמיד טוב להיות ישירה ולהגיד.
אומרת מניסיון
יכאב להם הרבה יותר אם זה יקח זמן...
אומרת מניסיון
יכאב להם הרבה יותר אם זה יקח זמן...
עדיף בלי מילים... רק מעשים.
לבתרחק לאט לאט, איך שמרגיש לך טוב.
לבתרחק לאט לאט, איך שמרגיש לך טוב.
תהיי קרה