4 תשובות
שואל השאלה:
למה את גאה בזה? מה הבעיה במשחק??
למה את גאה בזה? מה הבעיה במשחק??
אנונימית
אף פעם לא שיחקתי ואני גאה בזה
משחק נחמד שיחקתי בכיתה ו
משחק מטורףף
באותו הנושא: