5 תשובות
זה נקרא הכחשה של הפסד צורב.
אם היא היתה עוברת את אחוז החסימה, היא לא היתה מפרסמת שוב דבר בסגנון.
היא היתה במקום סביר בסקרים ורגע לפני הבחירות התרסקה ובסוף היתה עם מספר קולות שהיא אפילו לא ציפתה לו.
חוץ מזה, אם היא כל כך גאונה בשיווק, היא היתה אמורה לשווק את עצמה ככה שיבחרו בה ולא לעשות מעצמה בדיחה.
רק אני חושבת שהיא מןשפלת שהפסידה אז היא מחרטטת?
באמת מזעזע
אשכרה דמות
אני חושבת שהיא סתם אומרת את זה כי היא נכשלה וזה מביך אותה