13 תשובות
לגיטימי לגמרי
בהחלט.
לגיטימי
אם אתה מנהל אורח חיים דתי זה יכול להפריע אז כן
כן .
אם חושבים על זה מנקודת המבט *שלך* זה אכן לגיטימי מבחינת אמונה וכל זה.

אבל מבחינה לוגית, אם יש אדם נאה וטוב לב ומושלם מכל הבחינות, זה לא לגיטימי לפסול אותו כי הוא לא מאמין בדת מסויימת.
שמע, אם אתה פוסל כי אתה מנהל אורח חיים דתי אז זה כן יהיה קשה וזה יהיה לגיטימי לפסול
כן
לדעתי כן
חד משמעית, אפילו לא שאלה.
אנונימי
ממש לא
אנונימי
תלוי
אם אורח החיים שלה איכשהו משפיע על שלך אז מובן, אם זה מפריע לך כי היא לא משתתפת איתך במנהגים והמסורות למיניהן אז אני פחות יכול להבין, אבל זה עסק שלך.

אני למשל הייתי פוסל מישהי דתייה בגלל שזה ישפיע על אורח החיים שלי. לא ארצה לשמור איתה שבת או לאכול בהכרח כשר.