7 תשובות
שואל השאלה:
אבל עדיף להגיד או לשתוק?
אבל עדיף להגיד או לשתוק?
לדעתי עדיף שתהיה כנה עם הרגשות האלו מאשר שתשמור אותם בלב והם רק יתעצמו.
אם תספר לה איך אתה מרגיש אני בטוחה שהיא תבין ותנסה להיות יותר מתחשבת כלפייך.
רק תהיה פתוח איתה ואל תכריח אותה לעשות דברים קיצוניים כמו לנתק קשר רק בגלל הקנאה שלך.
קנאה זה דבר טבעי, רק צריך לדעת איך לא לגרום לקנאה הזאת להפריע.
אם תספר לה איך אתה מרגיש אני בטוחה שהיא תבין ותנסה להיות יותר מתחשבת כלפייך.
רק תהיה פתוח איתה ואל תכריח אותה לעשות דברים קיצוניים כמו לנתק קשר רק בגלל הקנאה שלך.
קנאה זה דבר טבעי, רק צריך לדעת איך לא לגרום לקנאה הזאת להפריע.
תעשה לה אותו דבר תמצא ידידה ותשלח לה הקלטה, אני לא מבין את הקטע הזה בנות שיש להן חבר לא אמורות להיות עם ידידים כזה צמוד ותאמין לי שהן צבועות ברמות והן לא ירצו שלחבר שלהו יהיו ידידות
אנונימי
שואל השאלה:
לא אחי באמת שלא ככה הוא מלך והם מכירים מהגן והיא פירגנה לי שביקשתי ללכת למסיבה בבית של ידידה אבל כאילו לא צחקת איתה ככה ההיתי עם אחרים
לא אחי באמת שלא ככה הוא מלך והם מכירים מהגן והיא פירגנה לי שביקשתי ללכת למסיבה בבית של ידידה אבל כאילו לא צחקת איתה ככה ההיתי עם אחרים
תנסה לדבר איתה אבל תזכור שהוא פה לפנייך ואתה לא יכול להיכנס לקשר של מלא שנים, אם ממש מפריע לך תיפרד ממנה אבל מהצד זה פשוט נשמע שהוא בקטע שלה
שואל השאלה:
בחיים לא אח איזה להיפרד מה יש לך
בחיים לא אח איזה להיפרד מה יש לך
זה בסדר לקנא אבל אין לך מה לעשות אם זה כי זה קשר של שנים ולא של חודש או חצי שנה. אתה יכול להגיד לה מה מפריע לך אבל לא להגיד לה לנתק קשר או משהו כזה
באותו הנושא: