3 תשובות
למדתי סי שארפ בבית הספר, ואז למדתי פייתון לבדי דרך קורסים ביוטיוב.
למדתי כמה שפות, התחלתי עם סי שארפ דרך דוד שלי, אבל לא התחברתי. עברתי ללואה - יותר נחמדה, עד היום מתעסק בה.
פה ושם גם פייתון..
פה ושם גם פייתון..
אני, למדתי מקורסים, יוטיוב והמון קריאה, ממליץ על שפות c, java, python ואז להתקדם לweb
באותו הנושא: