3 תשובות
למדתי סי שארפ בבית הספר, ואז למדתי פייתון לבדי דרך קורסים ביוטיוב.
למדתי כמה שפות, התחלתי עם סי שארפ דרך דוד שלי, אבל לא התחברתי. עברתי ללואה - יותר נחמדה, עד היום מתעסק בה.
פה ושם גם פייתון..
אני, למדתי מקורסים, יוטיוב והמון קריאה, ממליץ על שפות c, java, python ואז להתקדם לweb