13 תשובות
put me in a movie
אנונימית
^סתם מסקרנות, מה את מחשיבה כשיר וואו?
אנונימית
וואלה כל השירים של
cigarettes after sex
the neighborhood
דברים שאני שומעת ולא להקות או זמרים אמריקאים ומודרניים ההפך המוחלט , זה פשוט זוועתי זה עדיין שירים אבל לא טובים
שואל השאלה:
איזה שירים את מחשיבה לטובים?
cry baby
the beach
לא דעת
the beatles
the kinks
david bowie
madness
rolling stones
eric clapton
zombies
faces
pink floyd
להקות וזמרים בריטיים בכללי
אבל אני מכירה שירים גרועים אז ms potato head של מלאני מרטיז
השירים עצמם גרועים זה שאתה אוהב אותם לא הופך אותם לטובים (:
שואל השאלה:
טוב הבנתי שאת חושבת שיש לך את הטעם הכי טוב בעולם, שיבושם לך (;
שואל השאלה:
איזה יופי שלא שאלתי לדעתך(;
שירים גרועים ככ
שואל השאלה:
זה עניין של טעם, יש לך טעם אולד סקול (שגם אגב אני שומע בנוסף) זה שאני שומע גם שירים כאלה זה לא הופך אותם לגרועים