7 תשובות
"לא, לך אין חיים"
זה הכי טוב שתוכלי לענות
זה הכי טוב שתוכלי לענות
החיים שלי מצוינים תודה על ההתעניינות
"אם רשמת לי את זה כנראה ש- לך אין חיים ואת פשוט מקנאה בי"
אולי לי אין חיים אבל לך אין חברים
נכון
אנונימית
סתכלי סתכלי איך את מתנהגת
תודה
באותו הנושא: