9 תשובות
לא
בעיקר בגלל שמגע זה דרך שמאוד כיף לי להראות בה אהבה ואני לא יכול לדמיין להיות עם מישהו שאני לא יכול לחבק.
יואו אנשים היא ביקשה דעה אישית על מה אתם עושים מינוסים
בעיקר בגלל שמגע זה דרך שמאוד כיף לי להראות בה אהבה ואני לא יכול לדמיין להיות עם מישהו שאני לא יכול לחבק.
יואו אנשים היא ביקשה דעה אישית על מה אתם עושים מינוסים
ברור
בהחלט.
לצערי לא. לא כי מפריע לי החוסר מגע, אלא פשוט כי זה מרגיש לי מיותר כי אני לא בא מהמקום הזה והאמונה
אני בת, אבל הייתי יוצאת רק עם בן ששומר נגיעה
לא הייתי יוצא עם מישהי שלא שומרת נגיעה או שמה פס באופן מוצהר על חוקים אחרים של אלוקים.
אנונימי
ברור שכן גם אני שומר ועם עוד פרטנרית שגם שומרת זה יהפוך ליותר קל
אני בת. אבל אני יוצאת רק עם מי ששומר נגיעה. תכלס אני מרגישה שאם הוא מסוגל להיות רק איתי בלי לגעת, זה מראה שהוא אוהב אותי באמת ולא סתם לריגושים.
תודה שיש מישהי שחושבת ככה^
באותו הנושא: