9 תשובות
לזה היא נועדה
שואל השאלה:
אבל זה לא יהיה מביך או מוזר
אבל זה לא יהיה מביך או מוזר
אנונימית
היא שם בשביל להקשיב לך, תספרי לה כל מה שאת רוצה לספר
ברור את אמורה לדבר איתה על הכל
אם את מרגישה שבא לך לשתף אז ברור, היא שם רק כדי לעזור ואל לא חייבת להגיד לה שם
בטח! על מה שיושב לך על הלב
כן
כן
כן, היא תקשיב למה שיש לך להגיד וגם תנסה לעזור לך. את לא חייבת אם את לא מרגישה בנוח
באותו הנושא: